Klub Mentorek

Kim są Mentorki Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Klub Mentorek skupia Panie o dużym doświadczeniu biznesowym, w większości właścicielki własnych firm oraz liderki piastujące wysokie stanowiska zarządcze w korporacjach, instytucjach kultury i organizacjach pozarządowych, które bezinteresownie angażują się na rzecz wspierania przedsiębiorczości kobiet. Służą swoją pomocą i doświadczeniem angażując się jako mentorki w programach Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Zaszczytna idea Klubu zatacza coraz szersze kręgi, cieszymy się, że przyciągnęła zainteresowanie i aktywny udział już przeszło 90 Pań.
 

Partnerzy Klubu Mentorek

 
 

Poznaj nasze mentorki oraz ekspertki

 

Izabela AnuszewskaIzabela Anuszewska

Kluczowe obszary kompetencji: pozyskiwanie funduszy dla start-upów (dotacje, mikropożyczki, dofinansowanie, dotacje UP), modelowanie biznesu oraz dywersyfikacja usług/produktów, pozyskiwanie klientów i budowanie relacji biznesowych, tworzenie projektów dla klientów (ofert), projektowanie działań promocyjnych

Przedsiębiorca i inwestorka. Od 12 lat właścicielka firmy DaVinci zajmującej się pozyskiwaniem środków europejskich oraz kompleksowym doradztwem dla start-upów.

Więcej

Katarzyna Barczynska FPKKatarzyna Barczyńska

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie projektami, planowanie ścieżek projektowych prowadzących do sprawnych ich realizacji, zarządzanie kryzysem, zmianą, identyfikacja i rozwój talentów u osób, z którymi budujemy firmę, planowanie strategii i przekładanie jej na plan szczegółowy, współpraca międzynarodowa w zachodnim i wschodnim kręgu kulturowym 

Od początku kariery związana z rynkiem mediów i edukacji. Doświadczenie budowała tworząc nowe oddziały firm globalnych,  pracując z biurami regionalnymi i partnerami biznesowymi na terenie Europy Centralnej i Wschodniej a także w szerszym obszarze EMEA (Europa, Afryka, Bliski Wschód).  Ma doświadczenie we wspieraniu i rozwijaniu start-upów.   Wierzy w skuteczność i wysoką efektywność przedsiębiorstw zarządzanych kobiecą ręką. Stworzyła i prowadziła przez 7 lat polskie biuro Oxford University Press. Następnie przez 14 lat związana była z firmą Pearson, liderem na rynku rozwiązań edukacyjnych – przez ostatnie lata na stanowisku President ELT EMEA.  Obecnie odpowiada za rozwój rynków otwartych w grupie kapitałowej WSiP. Prywatnie mężatka i matka dorosłego syna.

Anna BierzyńskaAnna Bierzyńska, Prezes Zarządu - Polskie Linie Telefoniczne, założycielka oraz Członek Rady Fundacji dla dzieci i młodzieży Kółko Graniaste

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie zespołem, tworzenie nowych produktów, wsparcie i motywacja,  budowanie własnej wartości, coaching

Od 18 lat Prezes Zarządu jednego z największych call center w Polsce - Polskie Linie Telefoniczne. Wcześniej przez wiele lat związana z branżą reklamową, gdzie tworzyła kampanie reklamowe dla takich klientów jak Unilever, Colgate Palmolive, Schwarzkopf. Założycielka i członkini Rady Fundacji Kółko Graniaste, gdzie od lat tworzy projekt edukacyjny Okno Na Świat, skierowany do dzieci z rodzin ubogich i zagrożonych wykluczeniem społecznym.

Więcej

shesession_atena-29Agnieszka Brytan-Jędrzejowska, Atena Research & Consulting

Kluczowe obszary kompetencji: ogromna wiedza o rynku i konsumencie, strategiczne doświadczenie i kompetencje, analiza potencjału rynkowego, strategia biznesowa, komunikacja marketingowa, budowanie marek, poszukiwanie przewagi rynkowej, zarządzanie projektami, znajomość „od podszewki” wielu rynków i branż, motywowanie zespołów

Pasjonatka badań marketingowych i strategii z ponad 18-letnim doświadczeniem, zarówno po stronie agencji badawczej, jak i klienta. Przez ponad 10 lat pracowała w jednej z czołowych agencji badawczych w Polsce zarządzając zespołami i relacjami z klientem.

więcej →

A.Cenzartowicz-150-150x150Agnieszka Cenzartowicz, SWC Group

Karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku, w międzynarodowej firmie prawniczej. W 2010 roku kierowała polskim oddziałem firmy prawniczej ILF (Ukraina), potem została partnerem w kancelarii Kibenko, Onika i Partnerzy.

więcej →

Jadwiga ChorązkaJadwiga Chorązka, starszy menedżer w zespole do spraw podatków pracowniczych PwC

Kluczowe obszary kompetencji: podatek dochodowy od osób fizycznych, ubezpieczenia społeczne, doświadczenie w pracy z klientami międzynarodowymi, prowadzenie wielu projektów w jednym czasie, dyscyplina finansowa związana z prowadzonymi projektami

Na co dzień doradza cudzoziemcom oddelegowanym do wykonywania pracy w Polsce, jak też Polakom wykonującym pracę za granicą. Zajmuje się również planowaniem podatkowym, wprowadzaniem efektywnych podatkowo struktur wynagradzania dla zagranicznych i krajowych osób fizycznych oraz ubezpieczeniami społecznymi. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu i licencjonowanym doradcą podatkowym. Autorka licznych artykułów dotyczących opodatkowania osób fizycznych, a także książki „Umowy o unikaniu podwójnego opodatkowania. Komentarz” wydanej przez Wolters Kluwer w 2011 r. Szczęśliwa żona i mama dwóch bardzo nieletnich córeczek, od których każdego dnia uczy się, że świat można poznawać na nieskończenie wiele sposobów.


Jolanta-Dec-3-150x150
Jolanta Dec, Sfera

Kluczowe obszary kompetencji: poligrafia – druk, skład publikacji, obróbka zdjęć, Photoshop, Illustrator, InDesign, szkolenia osób 60+ w zakresie nowych technologii (Latarnik Polski Cyfrowej), szkolenia dzieci i młodzieży w zakresie programowania i druku, doradztwo w zakresie pisania business planów

Z wykształcenia inżynier informatyk, absolwentka ACCA z zakresu rachunkowości i zarządzania finansami, natomiast od 25 lat związana z branżą poligraficzną i grafiki komputerowej. Specjalista w zakresie prowadzenia drukarni offsetowej i cyfrowej oraz studia graficznego.

więcej →

Kasia DorseyKatarzyna Dorsey, Yosh.pl

Kluczowe obszary kompetencji: marketing, zarządzanie, start-up, fundrising, fashion e-commerce, chatbot, global expansion for start-ups

Zafascynowana jak nowe technologie zmieniają każdy aspekt otaczającego nas świata, pracuje nad Sztuczną Inteligencją w retailu modowym, koncentrując się na dostarczeniu użytkownikom jak najlepszych doświadczeń zakupowych. Co-founderka oraz CEO Yosh.pl- agregatora sklepów modowych online, wspieranego przez Inwestorów oraz Fundusze Unijne.

więcej →

Iwona Dynowska_s

Iwona Dynowska

Kluczowe obszary kompetencji: komunikacja marketingowa, definiowanie i poszukiwanie klientów, prezentacja i wystąpienia publiczne, zarządzanie zespołem, zarządzenie sprzedażą rozproszoną, franczyza, rekrutacja pracowników 

Z wykształcenia psycholog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Dość szybko skierowała swoją karierę zawodową na tory biznesu: marketingu i sprzedaży. Wielokrotnie tworzyła i budowała nowe firmy. Dyrektor Generalny w firmie Transactor, działającej na rynku telefonii komórkowej T-Mobile, zarządza sprzedażą usług mobilnych w ponad 40 sklepach w całej Polsce.

więcej →

Dzieduszyńska-Rycerska Krystyna

Krystyna Dzieduszycka-Rycerska

Kluczowe obszary kompetencji:  

Przez kilkanaście lat kierowała zespołem komunikacji marketingowej i PR międzynarodowej korporacji działającej na rynku telekomunikacyjnym.
Posiada doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych i CSR.
Interesuje się nowymi technologiami, które wpływają na zmiany społeczne, w tym potrzeby konsumentów. Zaangażowana w działania społeczne w obszarze kultury i edukacji.

Ula_E_evenea-150x150Urszula Eriksen, NABO Cafe

Kluczowe obszary kompetencji: marketing ze wskazaniem na e-marketing, zarządzanie ludźmi/zespołem, gastronomia (small business), relacje z mediami (PR), zarządzanie czasem w życiu prywatnym i biznesowym

"Biznes jest sztuką robienia rzeczy, które innym wydawały się bez sensu". Współzałożycielka NABO Cafe, pierwszego skandynawskiego bistro w Warszawie, nagrodzonego przez Gazetę Wyborczą tytułem "knajpy roku 2012".

więcej →

Anna GajewiczAnna Gajewicz

Kluczowe obszary kompetencji: strategia i planowanie marketingowe, zarządzanie marką  i komunikacja marketingowa, tworzenie nowych produktów i usług, segmentacja rynku, określanie grup docelowych, tworzenie partnerstw strategicznych, zarządzanie zespołem

Jestem ekspertem i praktykiem w dziedzinie marketingu, rozwoju biznesu oraz budowaniu partnerstw strategicznych. Mam ponad 20 letnie doświadczenie menadżerskie zdobyte w międzynarodowych korporacjach takich jak: Danone; Henkel; Frito –Lay; Diageo; Office Depot; Reckitt Benckiser, gdzie zajmowałam się zarządzaniem marketingowym, tworzeniem i wprowadzaniem na rynek nowych marek i produktów, komunikacją marketingową, rozwojem biznesu i budowaniem aliansów strategicznych zarówno na skalę lokalną jak i międzynarodową.

Więcej

Marta GadzińskaMarta Gadzińska

Kluczowe obszary kompetencji: marketing i sprzedaż, komunikacja marketingowa, negocjacje, opłacalność inwestycji, social media i networking

Od 2010 roku prowadzi z powodzeniem własną agencję "AKME" Kancelaria Nieruchomości. Specjalizuje się w wysokiej jakości obsłudze wymagających klientów indywidualnych. Absolwentka SGH. Pracowała blisko 10 lat na różnych stanowiskach w marketingu międzynarodowych korporacji takich jak L’Oreal czy British American Tobacco.

Więcej

Agnieszka GrostalAgnieszka Grostal, Salents

Kluczowe obszary kompetencji: strategie sprzedażowe, modele biznesowe, relacje z klientami, zarządzanie sprzedażą

Ekspert w zarządzaniu procesami sprzedaży, założycielka firmy Salents.

Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Uczy jak budować długotrwałe relacje z kluczowymi klientami, w jaki sposób zapewnić im profesjonalną obsługę, a także jak zatrudniać sprzedawców oraz rozwijać ich talenty.

Więcej


Anita-Hawryńska-150x150Anita Hawryńska, EDIFICIO

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie czasem, orgazniacja, działania marketingowe, promocja PR, autoprezentacja, ekologiczne i niskoenergetyczne rozwiązania w budownictwie, wsparcie i motywacja

Z wyboru jest „budowlańcem”, z wykształcenia marketingowcem i managerem. Z ideologii – pasjonatką innowacyjnych technologii dotyczących pasywności i energooszczędności budynków. Ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet w Polsce 2013 oraz Mentorka w programie Vital Voices Poland – Global Mentoring Walk 2014, 3krotna Mentorka w programie „Biznes w kobiecych rękach” organizowany przez Sieć Przedsiębiorczych Kobiet  2016, 2015, 2014; Członkini Rady Stołecznego Forum Przedsiębiorczości przy Dzielnicy Ochota, gdzie w 2013r uczestniczyła w przygotowaniach prelekcji i networkingów wspierających warszawskich Małych Przedsiębiorców. Przewodnicząca Zespołu do spraw Budżetu Partycypacyjnego w Dzielnicy Włochy w latach 2013/2014, 2015/2016 oraz 2016/2017, Laureatka konkursu Fundacji Sukces Centrum Rozwoju Kompetencji Społecznych – Przedsiębiorcza Mama 2014.

Więcej


Joanna-Iwanowska-Nielsen1-150x150Joanna Iwanowska-Nielsen, Nolta

Kluczowe obszary kompetencji: organizacja i zarządzanie projektami, tworzenie i wdrażanie strategii komunikacji, sprzedaży, i restrukturyzacji, zarządzanie zespołem, planowanie zadań i ocena rezultatów pracy, współpraca międzynarodowa. Budowanie własnej wartości, pozytywna i konstruktywna motywacja, rozwój osobisty i zawodowy, kreatywność, optymizm, empatia

Joanna Iwanowska-Nielsen posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w krajowych i międzynarodowych projektach typu B2B oraz B2C. Z rynkiem nieruchomości związana jest od ponad 15 lat. Obecnie jest Członkiem Rady Nadzorczej CEMAT A/S oraz CEMAT 70, a także Członkiem Zarządu WildaNova Sp. z o.o. oraz Partnerem Zarządzającym Nolta Career Experts.

więcej →

Grażyna-Jagodzińska-150x150

inż. Grażyna Jagodzińska, Meridian, Międzynarodowe Forum Kobiet

Kluczowe obszary kompetencji: budowanie własnej wartości, kreowanie wizerunku, negocjacje, wystąpienia publiczne

 

Od 25 lat właścicielka firmy projektowo-badawczej, a kilka lat temu zafascynowana kulturą i medycyną wschodu utworzyła drugą firmę, której celem jest propagowanie Ayurvedy i zdrowego stylu życia. Za swój największy sukces uważa, że udało jej się osiągnąć harmonię pomiędzy pracą i życiem osobistym.

więcej →


Aleksandra-Jarośkiewicz_s-150x150Aleksandra Jarośkiewicz

Kluczowe obszary kompetencji: budowanie e-commerce (od zera, bądź zmiana radykalna), research rynku, marketing, z orientcją na e-marketing, motywacja do działania

Dyrektor E-Commerce w Matras S.A. Odpowiada za rozwój, pozyskanie nowych klientów i podniesienie konkurencyjności Matras S.A. w internetowym i mobilnym kanale sprzedaży. Jest także przedsiębiorcą - pomysłodawcą i współzałożycielem firmy Fun in Design. Swoje doświadczenie w budowaniu marek i e-commerce zdobyła pracując m.in. w L’Oreal.

Więcej


20160630 GSK - sesja9143Katarzyna Jezierska

Kluczowe obszary kompetencji: strategia biznesowa i marketingowa, marketing, media, reklama, digital, zarządzanie zespołem

Ma 18-letnie doświadczenie w zarządzaniu marką i przewodzeniu zespołom produktowym w Polsce i Europie Środkowej w różnych kategoriach produktowych, przed GSK w takich organizacjach jak Procter & Gamble (m.in. Pampers, Always, Naturella, Discreet i Tampax, Head & Shoulders, Pantene, Wella Pro Series w Polsce i Europie Środkowej) i Pepsico (Lay`s, Pepsi, Mirinda, 7UP i Mountain Dew).

Więcej

Inga KasakInga Kasak

Kluczowe obszary kompetencji: startupy, finansowanie, marketing, komunikacja, zarządzanie projektami, organizacje pozarządowe, rozwój własny

Dyrektorka Zarządzająca Black Swan Fund. Menadżer w kilkunastoletnim doświadczeniem w korporacjach międzynarodowych: Hewlett-Packard, SEAT oraz EY. Odpowiedzialna za projekty marketingowe i komunikacyjne w Polsce, Rosji oraz Ukrainie. Przedsiębiorczyni, współzałożycielka pierwszego w Polsce portalu grupowych zakupów samochodów. Współzałożycielka Fundacji Liderek Biznesu (FLB) oraz jej szefowa operacyjna w latach 2014-2015. Mentorka w drugiej edycji programu mentoringowego FLB (2015) oraz w trzeciej edycji programu mentoringowego SPK (2016).


Dorota_Keller_s-150x150Dorota Keller-Zalewska, Muzeum Historii Żydów Polskich

Kluczowe obszary kompetencji: prowadzenie projektów promocyjnych, eventów, programów kulturalnych międzynarodowych, zarządzanie zespołem, myślenie strategiczne/nastawienie na realizację celów, pozytywne myślenie, optymizm, pozyskiwanie różnych źródeł finansowania (fundraising) z różnych obszarów (publiczne, grantowe, komercyjne)

Dorota Keller-Zalewska, Ekspertka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, w obszarach: zarządzanie kulturą, fundraising, administracja publiczna. Zastępca Dyrektora Muzeum Historii Żydów Polskich Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Stosunków Międzynarodowych oraz na Wydziale Germanistyki. Ukończyła także Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

więcej →


Karlolina KłobuckaKarolina Kłobucka, Grupa ECDF

Kluczowe obszary kompetencji: organizacja i zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, planowanie zadań i pracy, organizacja czasu, budowanie własnej wartości,  wsparcie i motywacja, kreatywność, optymizm, empatia

Współwłaścicielka i założycielka Grupy ECDF, mama dwóch córek, Kobieta Przedsiębiorcza. Specjalizuje się w dziedzinie funduszy UE. Doktorantka w katedrze Europeistyki na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu oraz w Wyższej Szkole Bankowej.

więcej →


Kończal MałgorzataMałgorzata Kończal

Kluczowe obszary kompetencji: negocjacje, finanse, reorganizacje przedsiębiorstw, fuzje, budowanie zespołów ludzkich

Negocjator, finansista strategiczny, doświadczony i skuteczny lider.  Jest absolwentką studiów inżynierskich Politechniki Poznańskiej, Rachunkowości i Podatków na Uniwersytecie Warszawskim, Studiów Podyplomowych w Ecole Nationale des Ponts et Chaussees, Ecole de Mines we Francji Zarządzanie i Administracja oraz prestiżowej szkoły biznesu INSEAD w Paryżu w zakresie General Management Program. Wieloletni członek zarządów i dyrektor finansowy topowych organizacji polskich i międzynarodowych w takich branżach jak: farmacja, Retail, FMCG (PHOENIX Pharma, POLPHARMA, Grupa L’Oreal, INTERMARCHE). Obecnie partner w firmie doradczej specjalizującej się w projektach z zakresu reorganizacji przedsiębiorstw i optymalizacji zasobów przedsiębiorstwa, budowy działów kontrolingu i finansów. Zajmuje się tez prowadzeniem i negocjowaniem kontraktów w zakresie fuzji i przejęć w MŚP w branży farmacja apteczna oraz usługi.

Więcej

magda_korcz_netMagdalena Korcz, HUSH Warsaw

Kluczowe obszary kompetencji: myślenie strategiczne, komunikacja marki i marketing, organizacja i zarządzanie projektem, zadaniowość, celowość, optymalizacja zadań, zaangażowanie, entuzjazm, kreatywność

Organizatorka targów mody HUSH Warsaw, które od roku skutecznie łączą autorską modę i biznes. Członkini Zarządu i współzałożycielka Fundacji HUSH Warsaw, zajmującej się promocją autorskiej mody w kraju i za granicą. Do tej pory odbyło się 5 edycji targów HUSH Warsaw, które łącznie przyciągnęły około 90 000 gości. Pracuje z przekonaniem, że zmiana świata zaczyna się w nas samych.

Magdalena KorolMagdalena Korol, Adwokat, Partner w kancelarii Trio Legal Snażyk Granicki Sp. k.

Kluczowe obszary kompetencji: prawo, Fashion law, prawo autorskie, znaki towarowe, mentoring

Specjalizuje się w prawie własności intelektualnej, jak również prawie mody (Fashion Law), które od kilku lat promuje i rozpowszechnia w Polsce. Zajmuje się także zagadnieniami związanymi z ochroną marki.

Więcej


-DSC_6517-2Dorota Korzeniowska

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie finansami, planowanie, budżetowanie, optymalizacja procesów i narzędzi do zarządzania, analizy finansowe

Jestem managerem odpowiedzialnym za finanse z wieloletnim doświadczeniem w pracy korporacyjnej (głównie Apsys) i w audycie finansowym (Mazars). Miałam do czynienia z każdym obszarem zarządzania finansowego, począwszy od księgowości, poprzez controlling, budżetowanie, procesy, narzędzia, planowanie płynności finansowej, pozyskiwanie finansowania, skończywszy na wszelkiego rodzaju analizach wspierających podejmowanie decyzji biznesowych i pozwalających na ocenę ryzyka. Lubię pracę z projektami, planowanie, koordynowanie prac, szukanie rozwiązań, budowanie relacji pomiędzy różnymi obszarami. Inspiruje mnie idea kapitału niematerialnego i mechanizmy sprzyjające jego rozwojowi.

Od 2016 roku, w ramach Klubu Inwestorek Black Swan, wspieram projekt PelviFly.

Z wykształcenia jestem romanistką i historykiem sztuki. Szczególnie bliska jest mi architektura.

zdjęcie-Magda KoryckaMagdalena Korycka, Footmedica - Klinika Zdrowej Stopy

FootMedica Klinika Zdrowej Stopy to nowoczesna klinika podologiczna. Zajmujemy się diagnostyką, leczeniem, zabiegami terapeutycznymi oraz profilaktyką zaburzeń w obrębie stóp.

Więcej

fot. Dariusz Iwanski www.iwanski.com.pl foto.iwanski@yahoo.com 601 362 305

Dorota Koseła, Radca prawny w warszawskim biurze kancelarii K&L Gates

Kluczowe obszary kompetencji: prawo, modele biznesowe, unikanie ryzyka, relacje z klientem, szukanie niszy biznesowych

Zajmuje się doradztwem w zakresie umów w obrocie gospodarczym, prawa telekomunikacyjnego, venture capital, prawa nowych technologii i mediów. W swojej praktyce zawodowej doradzała zarówno start-upom jak i inwestorom w kwestiach związanych z venture capital, kontraktowych oraz regulacyjnych. Jest również mentorem start-upów w ramach programu akceleracyjnego jednego z międzynarodowych operatorów telekomunikacyjnych. W 2013 Dorota Koseła uzyskała tytuł LL.M. in Law Science and Technology na Uniwersytecie Stanforda.

Więcej

Iwona-Kossmann_s-150x150Iwona Kossmann, Kossmann Fashion

W październiku 2012 roku założyła firmę Kossmann Fashion zajmującą się projektowaniem i produkcją mody biznesowej dla kobiet. Jest autorką i właścicielką marki Kossmann.

więcej →

Magdalena KotMagdalena Kot, My Alpaca

Kluczowe obszary kompetencji: budowanie marek - strategia i pozycjonowanie; jak efektywnie współpracować z ekspertami w zakresie tworzenia nazw (namingu), systemów identyfikacji wizualnej (brandingu), tworzenia produktów, opakowań oraz komunikacji marketingowej, tak aby wizerunek marki był spójny i konsekwentny

Specjalistka marketingu globalnego z 25 letnim stażem, mająca w swoim dorobku zarządzanie markami na wielu rynkach i w różnych branżach. Zajmowała stanowiska lokalne, europejskie i globalne w międzynarodowych korporacjach. Pracowała z uznanymi markami takim jak Marlboro, Volvo, M&M'S, SNICKERS, Orbit, Extra, tworząc strategie, identyfikacje wizualne i kampanie reklamowe z największymi agencjami na świecie. Założycielka Brand Gardener, firmy zajmującej się doradztwem w zakresie strategii budowania marek, pomagającej MŚP w rozwoju nowych marek lub repozycjonowaniu marek już istniejących, w celu skuteczniejszego konkurowania na zatłoczonym rynku. 2 lata temu opracowała własną markę "My Alpaca".

Więcej


Magda-Kotlarczyk_s-150x150Magda Kotlarczyk, Google Polska

Pozytywnie zakręcona tym, jak Technologia rozwija Świat, Ludzi i Biznes.

Po blisko 13 latach ‘szkoły marketingu FMCG’ w Procter&Gamble (w różnych rolach i krajach), w 2011 dołącza do polskiego zespołu Google i tak oto robi skok w świat technologicznych innowacji, digital marketingu i e-commerce. W Google Polska podpowiada Klientom i Agencjom jak w pełni wykorzystać potencjał internetu, aby ich biznes rozwijał się szybciej. Fanka polskich marek - wierzy, że to właśnie dzięki internetowi szybko podbiją świat i staną się markami o globalnym zasięgu.

więcej →


Anna-Krajewska_newsletter-150x150Anna Krajewska, Salad Story

Współzałożycielka, współwłaścicielka i wiceprezes zarządu Salad Story. Odpowiedzialna za opracowanie konceptu, jego strategii i planu rozwoju oraz realizację budowy sieci (lokalizacje własne oraz franczyzowe), jak i zarządzanie istniejącymi placówkami.

więcej →

Lampart EwaEwa Lampart

Kluczowe obszary kompetencji: wprowadzanie produktów na rynek,  rozwój biznesu , zarządzanie zmianą

Od 25 lat pracuje w branży medialnej. Przez 12 lat po stronie działów mediów agencji reklamowych  i  w domu mediowym , następnie po stronie koncernów mediowych:  w dziennikach, TV i mediach cyfrowych .  Znakomicie zna procesy rządzące obszarem mediów i komunikacji marketingowej.

Więcej


Ola-Lazar_KM-150x150Aleksandra Lazar

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie zespołem, tworzenie, sprzedaż i rozwój produktów usługowych, doradztwo w zakresie zarządzania, małym i średnim biznesem

Twórczyni serwisów Gastronauci.pl i Stoliczku.pl. Absolwentka SGH na kierunkach Zarządzanie i Marketing oraz Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze i Polityczne, ukończyła również studia podyplomowe w IFG (Francuski Instytut Zarządzania). Przed założeniem własnej firmy pracowała dla Citi Handlowy, Canal , Francuskiej Izby Przemysłowo-Handlowej. Autorka kilku książek kucharskich i wielu artykułów o tematyce kulinarnej opublikowanych w polskiej i zagranicznej prasie.


DMR2014-MALGORZATA-PAWLIK-LENIARSKA-1200x1200Małgorzata Leniarska, Dragon Rouge

Kluczowe obszary kompetencji: branding, design

Partnerka Zarządzająca międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge, którą założyła i prowadzi w Polsce od 20 lat. Ekspert i pasjonatka brandingu. Pracowała dla wielu świetnych marek w Polsce, Rosji, Turcji i innych krajach w Centralnej Europie.

Więcej


leśniewska bożenaBożena Leśniewska, Orange Polska

Kluczowe obszary kompetencji:

Od ponad 20 lat związana z rynkiem telekomunikacyjnym. Pełniła funkcje zarządcze w Polkomtel S.A., PTK Centertel Sp. z o.o., Telekomunikacja Polska S.A. Obecnie odpowiada za sprzedaż, marketing, kompleksowe dostarczanie rozwiązań ICT i budowanie relacji z największymi klientami korporacyjnymi Orange Polska i Orange Business Services.

Więcej

Łagowska JoannaJoanna Łagowska, Partner w Dziale Rozwiązywania Sporów K&L Gates

Kluczowe obszary kompetencji: budowanie zespołu, umiejętnosci analityczne, empatia, prawo

Adwokat, specjalista z zakresu Praktyki Sporów Budowlanych, Sporów inwestycyjnych i Praktyki Rozwiązywania Sporów.

Więcej

Marta MackeMarta Macke, Pitch Consultant, Shortlist Consulting

Kluczowe obszary kompetencji: strategia rozwoju spółek, przetargi, marketing

Założycielka Shortlist Consulting, pierwszej w Polsce firmy zajmującej się doradztwem przetargowym dla klientów i agencji oraz szkoleniami z zakresu przetargów. Inicjatorka procesu integracji środowisk procuremetu, marketingu i komunikacji marketingowej. Twórczyni i organizatorka cyklicznych konferencji "W przetargowym trójkącie”.

Więcej

DMaison_v2Dominika Maison

Kluczowe obszary kompetencji: badania marketingowe, psychologia konsumenta, psychologia finansowa, kampanie społeczna i CSR

Profesor psychologii, dziekan Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Prowadzi wykłady na temat emocji i motywacji, psychologii reklamy, zachowań konsumenckich, badań marketingowych oraz zastosowania technik projekcyjnych w marketingu. Naukowo zajmuje się badaniami procesów nieświadomych w postawach i zachowaniach konsumenckich, współpracuje z różnymi międzynarodowymi uniwersytetami (min. w USA i Indonezji).

Więcej

Katarzyna Majewska POSTPRODUKCJAKatarzyna Majewska, członek Zarządu Banku Handlowego w Warszawie S.A.

Kluczowe obszary kompetencji: nowe technologie, marketing, reklama, PR, IT

 Posiada bogate doświadczenie związane z tworzeniem strategii zakupowych oraz optymalizacją kosztów i zarządzania zmianą. W swojej dotychczasowej karierze zarządzała budżetami w wysokości kilkuset mln złotych oraz dużymi złożonymi zespołami ludzkimi.

Makosz Izabela

Izabela Makosz, Time for Wax, Time for business TV – (vlog , blog)

Kluczowe obszary kompetencji: tworzenie strategii i wizji , marketing, e-marketing (pozyskiwanie klienta on line), zarządzanie ludźmi/zespołem, nowoczesna rekrutacja, kreatywność, myślenie strategiczne, organizacja i zarządzanie projektem, mentoring biznesowy, determinacja – nie  lubię słowa ,,nie da się ‘’

Kobieta, pełna energii i pasji, charyzmatyczna osobowość, której chętnie słuchają inne kobiety. Z przyjemnością dzieli się wiedzą i opowiada o swoich doświadczeniach, żeby pomóc początkującym przedsiębiorcom na ich drodze biznesowej. Jak mówią inni, jej niesamowita energia powinna być pakowana i sprzedawana na receptę jak lekarstwa w aptekach. Sama Izabela śmieje się, że swoją energię  wolałaby sprzedawać w hipermarkecie, żeby dotrzeć do jak najszersze grona odbiorców.

więcej →

Anieszka-Maruda-Sperczak-150x150

Agnieszka Maruda-Sperczak, PR Vision Consulting Group

Od 2003 r. prowadzi agencję komunikacji marketingowej i PR Vision Consulting Group. Jest trenerem, coachem ICF, Masterem NLP oraz mentorką. Należy do organizacji: Vital Voices, IABC Poland.

więcej →


Ewa-Misiak-150x150

Ewa Misiak, Grupa Kapitałowa Work Service 

Kluczowe obszary kompetencji: Nowe technologie; Zarządzanie biznesem międzynarodowym; Rozwój biznesu od start-up do korporacji; Planowanie strategiczne


Od ponad 14 lat Ewa Misiak jest członkiem zespołu grupy Work Service SA. Ukończyła The Wharton Business School, IESE Business School, CEIBS Shanghai – Global CEO. Absolwentka programu studiów managerskich w Canadian Management Institute i Harvard Business Review, programu - Advanced Management Program na IESE Business School w Barcelonie oraz Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

więcej →


alicja modzelewska

Alicja Modzelewska, Edipresse

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie i akwizycje, budowanie strategii, tworzenie nowych projektów, media, reklama, marketing, inicjowanie i zarządzanie projektami, optymalizowanie procesów, budżetowanie projektów, kreatywność

Ponad 20 letnie doświadczenie w mediach. Od 11 lat zarządzam spółką Edipresse Polska. Moim głównym zadaniem jest zarządzanie i rozwój firmy. Tworzenie i wprowadzanie na rynek nowych projektów, nowych obszarów biznesowych oraz pozyskiwanie poprzez procesy akwizycyjne ciekawych projektów, które wzmacniają portfolio firmy oraz jej pozycję rynkową.

Więcej

 

Nagadowska Joanna

Joanna Nagadowska, Google Polska

Obszary kompetencji: rozwijanie firm na rynki zagraniczne online, wsparcie startup’ów w budowaniu produktu globalnego, rozwiązania marketingowe/analityczne online, analiza trendów globalnych , ewaluacja potencjału firm technologicznych


Już od 10 lat związana z Google, zaczynając swoją ścieżkę kariery pracując w marketingu online i wspierając rynek niemiecki. Później  odpowiadała za rozwój i planowanie strategii polskiej branży turystycznej online, współpracując z największymi graczami online w branży w kraju. Przez wiele lat w Google odpowiadała za współpracę z firmami branży technologicznej działającymi globalnie, wspierając ich ekspansję zagraniczną.

Więcej


IMG_1526Jana Niedźwiedź-Gliniecka

 


Aleksandra-Nieściuszko-150x136Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, Garden of Words

Kluczowe obszary kompetencji:  budowanie strategii, marketing, PR, dialog z konsumentem 

Ekspert w budowaniu strategii dla nowych firm i marek. Od lat z sukcesem prowadzi dwie agencje: Garden of Words oraz Garden of Words TTl. Doradza klientom polskim i międzynarodowym w dziedzinie komunikacji, public relations.

Więcej

Aleksandra NoworytaAleksandra Noworyta, PwC

Kluczowe obszary kompetencji: finanse przedsiębiorstw, model finansowy, opłacalność inwestycji, księgowość, audyt

Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w finansach przedsiębiorstw, księgowości i procesie sprzedaży spółek od strony finansowej. Pracuje jako biegły rewident i doradca dla klientów korporacyjnych. Pasjonuje się biznesem i doradztwem w zakresie usprawniania procesów zarządczych. Zapalona podróżniczka, która z plecakiem objechała świat dookoła i ciągle planuje nowe podróże razem z mężem i synkiem.


Joanna OlejekJoanna Olejek, Multi Niania, Multi Lingua

Kluczowe obszary kompetencji: 

Właścicielka Centrum Językowego Multi Lingua i Agencji obcojęzycznych guwernantek Multi Niania, praktyk nauczania języka angielskiego dla biznesu, tłumaczka kabinowa. Absolwentka Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych UW, Wydziału Politologii UMCS, studiów podyplomowych na Katedrze Języków Specjalistycznych UW w zakresie tłumaczeń tekstów specjalistycznych. Ukończyła również Akademię Zarządzania dla Właścicieli Szkół Językowych PTI, a także Akademię Marki z Klasą. Jest absolwentką prestiżowego programu Biznes w Kobiecych Rękach w ramach Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet.

Więcej

Mirella Panek-Owsiańska, Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie organizacją pozarządową, zarządzanie wiedzą w organizacji, tworzenie projektów angażujących różne sektory, np. biznes i organizacje pozarządowe, sektor publiczny, akademicki, tworzenie i zarządzanie społecznościami kobiecymi, używanie social media, wykorzystanie Facebooka

Ekspertka CSR, zarządzania różnorodnością i przywództwa kobiet. Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu – think-and-do-tanku, który od 15 lat promuje i analizuje społeczną odpowiedzialność biznesu, odpowiada za kontakty z kluczowymi interesariuszami w Polsce, współpracuje z CSR Europe, The World Business Council for Sustainable Development (WBCSD), Global Compact, etc.

Więcej

PawlikowskaKatarzyna Pawlikowska, Garden of Words

Ekspertka w dziedzinie kobiecych motywacji. Członek komitetu zarządzającego The Global Summit on Marketing to Women 2016 w Nowym Jorku. Autorka publikacji "Polki", nazwanej nowym socjologicznym atlasem kobiet. Od lat zajmuje się tematyka związaną z kobietami w świecie biznesu i marketingu. Doświadczona specjalistka w tworzeniu kompleksowych strategii działań oraz budowaniu relacji komunikacyjnych dla różnych branż, szczególnie działań z zakresu komunikacji projektów CSR. Współzałożycielka Garden of Words.

Więcej

Beata PawłowskaBeata Pawłowska, Dyrektor Zarządzający Oriflame Poland

Kluczowe obszary kompetencji: tworzenie strategii i wizji dla firm krótko i długo okresowych, kreowanie planów działania turn around/ restrukturyzacji firm, kreowanie marki od zera, od białej kartki papieru, obszar wszelkich kompetencji sprzedażowych

Beata Pawłowska obecnie zajmuje stanowisko Dyrektora Zarządzającego Oriflame Poland, największej europejskiej firmy kosmetycznej modelu MLM. Charyzmatyczna, innowacyjna i zorientowana na wynik. W firmie, w której przedsiębiorczość odgrywa kluczową rolę, jest nie tylko doświadczoną liderką, ale też mentorką, która inspiruje, budzi zaufanie i motywuje do działania na najwyższym poziomie.

Więcej


Justyna Piesiewicz lewa stronaJustyna Piesiewicz

Kluczowe obszary kompetencji: Rozwój kariery, talentów i mocnych stron, Planowanie i wdrażanie strategii: HR, PR i komunikacji, Angażowanie i motywowanie zespołu, Budowanie spójnej marki i wizerunku, Tworzenie partnerstw strategicznych, Wprowadzanie i kierowanie zmianą, Budowanie przewagi konkurencyjnej opartej wartościach, zaangażowanym i zmotywowanym zespole

Justyna Piesiewicz, konsultant, trener i coach ACSTH, VCC. Praktyk z ponad 20-letnim doświadczeniem w zakresie budowania marki pracodawcy oraz osobistej jako lidera, a także w zakresie efektywnej komunikacji. Prezes Zarządu, IACL.

Więcej

anka_pieta_net-150x150

Anna Pięta, HUSH Warsaw

Kluczowe obszary kompetencji: kreacja, komunikacja, ogólna wiedza o rynku mody i jego możliwościach, pozyskiwanie partnerów, w tym mediów

Organizatorka targów mody HUSH Warsaw, które od roku skutecznie łączą autorską modę i biznes. Członkini Zarządu i współzałożycielka Fundacji Hush Warsaw, która zajmuje się promocją autorskiej mody w kraju i za granicą. Do tej pory odbyły się 4 edycje HUSH warsaw, które łącznie przyciągnęły około 80 000 gości. Z wykształcenia krytyczka i promotorka sztuki. Absolwentka ASP w Poznaniu. Finalistka konkursu dla promotorów i przedsiębiorców designu YCE British Council. O świadomej modzie pisała dla magazynu Exklusiv i Futu. Wierzy w siłę oddolnych działań, lokalnej przedsiębiorczości i w to, że zawsze można coś jeszcze ulepszyć.

Anna PodkowińskaAnna Podkowińska-Tretyn, Chief Digital Officer w Burda International Poland &Czech Republic

Kluczowe obszary kompetencji: zarzadzanie, strategia, przywództwo, Hr- ludzie, Business development, sprzedaż, Digital – produkt, użytkownik, monetyzacja

Ekspert od zarządzania strategiami biznesowymi w digitalu. Odpowiada za strategię cyfrową Burdy w Polsce i w Czechach. Wcześniej pracowała w AGORA S.A. jako digital CRO oraz była prezesem firmy Trader.com Polska. Zasiadała w Radzie Nadzorczej Online Technologies oraz pełniła funkcję przewodniczącej Rady Nadzorczej IAB Polska. Anna Podkowińska – Tretyn jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego i University of Ilinois. Ukończyła studia Executive MBA oraz studia podyplomowe w zakresie Psychologii Zarządzania na SWPS.

posadas monikaMonika Posadas, Nestle

Kluczowe obszary kompetencji: tworzenie biznes planu, marketing, sprzedaż, zarządzanie zespołem

Menadżerka z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu biznesu w międzynarodowych korporacjach, na stanowiskach kierowniczych wyższego szczebla. Specjalizuje się i odnosi sukcesy w rozwijaniu nowych biznesów w dużych organizacjach. Autorka bloga jaktorobiakorporacje.pl. Z pasją pomaga właścicielom małych i średnich firm usprawnić prowadzenie biznesu przez zastosowanie efektywnych rozwiązań korporacyjnych. Prywatnie spełniona żona i mama.


Alina_Prawdzik_s-150x150Alina Prawdzik

Od dwóch lat prowadzi własną działalność doradczą w obszarze e-commerce, strategii i marketingu – doradza zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wcześniej, od 2006 roku przez osiem lat pracowała w eBay Inc., jednej z największych firm internetowych na świecie. W eBay zaczynała jako Country Manager na Polskę, by w 2008 roku w europejskiej centrali eBay’a w Szwajcarii odpowiadać za pięć krajów, od Hiszpanii po Austrię. W 2009 roku przeniosła się do Londynu, gdzie pełniła obowiązki Dyrektor Generalnej odpowiedzialnej za ekspansję geograficzną eBay w Europie. Wprowadziła eBay do 9 nowych krajów, w tym do Rosji i Skandynawii.

Więcej


Paula Pul2Paula Pul

Kluczowe obszary kompetencji: proces inwestycyjny od strony prawnej, negocjacje z inwestorem, doradztwo strategiczne w zakresie przygotowania do rundy inwestycyjnej, doradztwo strategiczne w zakresie startu biznesu - w tym szczególnie pod kątem przygotowania produktu i relacji między założycielami 

Właścicielka grupy firm kompleksowo obsługujących startupy, fundusze inwestycyjne i podmioty z sektora kreatywnego (LAWMORE, Gakko Fund, Bookkeepers). Specjalizuje się w negocjowaniu transakcji na niepublicznym rynku kapitałowym, strukturyzowaniu finansowania dla startupów i doradztwie strategicznym. Kojarzy startupy z funduszami inwestycyjnymi i aniołami biznesu. Mentor w programach akceleracyjnych i inkubatorach przedsiębiorczości. Organizatorka VC SPEED DATING - eventu łączącego startupy i fundusze inwestycyjne.

krystyna rek

Krystyna Rek, Kobieta i Rozwód

Kluczowe obszary kompetencji: planowanie, budowanie i rozwój od podstaw kilku spółek, Franczyzodawca- zbudowanie prężnej sieci franczyzowej w Polsce, zarządzanie zespołem, kreowanie wizerunku, umiejętności negocjacyjne, myślenie strategiczne, wsparcie i motywacja, wielozadaniowość, sprawczość, kreatywność, prezentacja i wystąpienia publiczne, optymizm, entuzjazm

Pomysłodawczyni i założycielka pierwszego w Polsce Centrum Rozwodowego Kobieta i Rozwód. Stworzyła koncept sieci centrów rozwodowych, w ramach franczyzy z sukcesem działają już punkty w wielu miastach.

Więcej


Dorota_RoeslerDorota Roesler, Business Development Manager, K&L Gates LLP

Kluczowe obszary kompetencji: rozwój biznesu, strategie marketingowe, promowanie i budowanie reputacji, komunikacja, budowanie pozycji w mediach społecznościowych - biznesowych, budowanie relacji z klientem

 Od ponad 20 lat związana z branżą usług profesjonalnych. Ekspert z wieloletnim doświadczeniem z zakresu rozwoju biznesowego oraz budowania reputacji i wdrażania strategii marketingowych dla firm sektora usług profesjonalnych. Od 2012 r. Business Development Manager w firmie prawniczej K&L Gates LLP. Wcześniej odpowiedzialna za business development i komunikację w Hogan Lovells LLP. Absolwentka filologii germańskiej na Uniwersytecie Wrocławskim i na Humboldt Universität w Berlinie.

Roman-Trzaska Katia

Katia Roman-Trzaska, Little Chef

Katia Roman-Trzaska – fascynatka edukacji kulinarnej i przedsiębiorczości kobiet. Nie może usiedzieć na miejscu, więc wstała zza prawniczego biurka, rozdała eleganckie garsonki i otworzyła pierwszą w Polsce szkołę gotowania dla dzieci Little Chef. W ciągu 9 lat w zajęciach szkoły wzięło udział prawie 60 000 dzieci i tysiące dorosłych. W 2013 Little Chef przyznano pierwszą nagrodą w konkursie Komitetu Ochrony Praw Dziecka w kategorii „miejsce przyjazne dzieciom”. Szkoła z powodzeniem łączy działania misyjne na rzecz zdrowia dzieci z działalnością biznesową pozwalającą realizować tę misję.

Więcej


Marta_Schmude-Olczak_s-150x150Marta Schmude-Olczak, Kulczyk Foundation

Dyrektor Zarządzająca Kulczyk Foundation odpowiada za całokształt działalności Fundacji, w tym m.in. za budżetowanie i selekcjonowanie projektów rozwojowych w Polsce i na świecie (według zasady „smart aid”, która nie obciąża budżetu organizacji długotrwałą obecnością w jednym miejscu, a jednoczenie przynosi trwałe, pozytywne zmiany w życiu beneficjentów), opracowywanie projektów edukacyjnych opartych o cele statutowe oraz działania z zakresu społecznego zaangażowania biznesu.

Więcej

Kamila SidorKamila Sidor, współzałożycielka Geek Girls Carrots i Speaking Carrots

Kluczowe obszary kompetencji: budowanie organizacji społecznych, startupy technologiczne, komunikacja, przemawiania publiczne

Kamila Sidor jest przedsiębiorcą społecznym, mówczynią, współtwórczynią globalnej społeczności Geek Girls Carrots oraz trenerką przemawiania publicznego w Speaking Carrots. W 2011 została inwestorką w startupie technologicznym Motivapps.  W 2016 roku znalazła się na liście najbardziej kreatywnych Polaków magazynu “Brief”. W 2014 roku została wybrana do grupy 25 młodych liderów przez magazyn “Teraz Polska” i znalazłam się też na liście „New Europe 100” – liderów innowacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Po godzinach uprawia jogę, medytuje, czyta książki i podróżuje po świecie.


Dr-Bianka-Siwińska_mini-150x150Bianka Siwińska, Fundacja Edukacyjna Perspektywy

Kluczowe obszary kompetencji: Kobiety w STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics), szkolnictwo wyższe/kariera akademicka, biznes edukacyjny i wydawniczy, działania międzynarodowe

Dyrektor zarządzająca Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, Red. naczelna „Perspektywy”, twórczyni kampanii społecznych „Dziewczyny na politechniki!”, „Dziewczyny do ścisłych!” i projektów wspierających kariery kobiece w branży technologicznej i nauce – m.in. „Lean in STEM”. Pasjami bada szkolnictwo wyższe (internacjonalizacja, rozprzestrzenianie się innowacji) i wątek kobieco-technologiczny (aktualnie kieruje projektem badawczym „Potencjał kobiet dla branży technologicznej” - www.potencjalkobiet.pl). Koordynuje program promocji polskiego szkolnictwa wyższego za granicą "Study in Poland".

Więcej

_CZY5627Anna Skulimowska

Kluczowe obszary kompetencji: sprzedaż, marketing, koszty oraz sprawy kadrowe, rozwój

Przez 20 lat pracowała w sektorze bankowym w Citibank i ABN Amro po stronie bankowości korporacyjnej. Posiada doświadczenie w zarządzaniu zespołami oraz procesami. Obecnie współwłaścicielka w randze dyrektora zarządzającego w firmie budowlanej New-House działającej na terenie całego kraju. Odpowiada za sprzedaż, marketing, koszty oraz sprawy kadrowe. Entuzjastka rozwoju kobiet. Szczęśliwa mama Julii, Patrycji i Filipa.


Grażyna-Sroczyńska-150x150Grażyna Sroczyńska, Aura Technologies

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie projektami, rekrutacje, zarządzanie zespołem, organizacją, narzędzia informatyczne do zarządzania firmą

 

Magister Zarządzania i Marketingu. Absolwentka studiów podyplomowych na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego „Efektywność i Konkurencyjność Przedsiębiorstw” kierunek ”Ryzyko w działalności przedsiębiorstw – identyfikacja, pomiar, przeciwdziałanie”, oraz dwóch edycji Akademii Zarządzania organizowanej przez Collegium Civitas. Aktualnie studentka studiów doktoranckich Uniwersytetu Warszawskiego na Wydziale Nauk Ekonomicznych.

Więcej

Joanna StaniszewskaJoanna Staniszewska, youll.be

Kluczowe obszary kompetencji: komunikacja, budowanie relacji, rozwój osobisty, różnorodność kulturowa

 Współzałożycielka effenex.com, brandmegood.eu, prezeska youll.be, mentorka, wykładowczyni, mówczyni. Specjalistka i doradczyni marketingu z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. Ekspertka w dziedzinie kreowania marki, Employer Brandingu, edukacji biznesowej i mentoringu. Założycielka i prezeska agencji marketingowej i doradczej you’ll specjalizującej się w działaniu na rynkach międzynarodowych i w nowych mediach.

Więcej


Dagmara Strzębicka-mentorkaDagmara Strzębicka

Kluczowe obszary kompetencji: weryfikacja modelu biznesowego, budżetowanie projektu, finansowanie zewnętrzne, gotowość inwestycyjna

Od lat współpracuje jako doradca i trener z twórcami nowych projektów biznesowych. Specjalizuje się w modelach biznesowych i ocenie potencjału rynkowego.

Więcej


Patrycja_Strzelecka_media1Patrycja Strzelecka, Extor SA

Kluczowe obszary kompetencji: business development/sprzedaż, zarzadzanie start-upem/rozwój firmy od zera, zarządzanie zespołem, komunikacja marketingowa, produkty i usługi B2B,

Wraz mężem zbudowała od podstaw jedną z największych w Polsce firm księgowych Extor SA. Jej energia w budowaniu bazy klientów zagranicznych i zarządzaniu jakością zaowocowała dwucyfrowym wzrost obrotów rocznie od blisko 10 lat.

Więcej

Dżemila-Sułkiewicz-2-150x150

Dżemila Sulkiewicz-Nowicka, Restauracja "Żywiciel"

Kluczowe obszary kompetencji: gastronomia, jedzenie, gotowanie, zarządzanie zespołem, budowanie relacji w zespole, planowanie zadań/pracy, organizacja czasu, zarządzanie finansami firmy, empatia, optymizm

Od 2007 roku właścicielka restauracji „Żywiciel” na warszawskim Żoliborzu, miejsca łączącego kulinarne tradycje warszawskie i społecznikowskie tradycje żoliborskie. Członek rady Fundacji Techsoup, zajmującej się wyrównywaniem szans rozwoju technologicznego w sektorze pozarządowym w Europie i Afryce.

Więcej


Joanna-Szostek-150x150Joanna Szostek, BRISTLES

Kluczowe obszary kompetencji: poszukiwanie partnerów zagranicznych, dokumenty w handlu zagranicznym, przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji, organizacje kobiece biznesowe, naukowe i hobbistyczne

Właścicielka firmy handlowej BRISTLES od 1995 r., specjalizującej się w międzynarodowym handlu (20 krajów i 4 kontynenty) surowcami, maszynami i innymi produktami w wymiarze dostaw kontenerowych. Chociaż praca zajmuje większą cześć jej dnia, nadal jest jej pasją.

Więcej


Dorota Szostek-Rustecka POSTPRODUKCJADorota Szostek-Rustecka, Citi Handlowy

Kluczowe obszary kompetencji: PR, PA, komunikacja z mediami, media, digital media, CSR, tworzenie nowych projektów

Od 8 lat związana z Citi Handlowy, od 5 lat jest Dyrektorem Biura Prasowego i Rzecznikiem Prasowym banku Citi Handlowy. Odpowiada za komunikację banku, tak w obszarze bankowości korporacyjnej jak i detalicznej, w mediach; koordynując przy tym działania Banku w obszarze mediów społecznościowych i w zakresie video komunikacji. Dorota pozostaje jednocześnie członkinią zarządu Fundacji Kronenberga przy Citi Handlowy poszukując w swojej codziennej pracy synergii dla działań Fundacji i CSR Banku.


Śleszyńska EwaEwa Śleszyńska, współwłaścicielka DeCare Grup i ThePlate Studio Kulinarne

Kluczowe obszary kompetencji: znajomość rynku w praktyce, szczególnie rynku produktów spożywczych, specjalistka od Mission Impossible i zachowań biznesowych

Praktyk w budowaniu biznesu. Wprowadziła na rynek wiele marek ok 3000 produktów. Członek międzynarodowych organizacji CEISA i ESMA.

 

Dorota Winiewska, PwC

Kluczowe obszary kompetencji: umiejętność budowania i motywowania zespołu, inspirowanie innych, umiejętność stawiania wyzwań, doświadczenie pracy z trudnymi klientami, obszar działania: szkolenia i rozwój


Anna Wójtowicz

Anna Wójtowicz, PwC

Kluczowe obszary kompetencji: szeroko pojęte zarządzanie finansami przedsiębiorstw, doradztwo w obszarze finansów, rachunkowości, budżetowania, rachunkowości zarządczej i kontrolingu. Kilkuletnie doświadczenie w audycie, a także doradztwa w obszarze transakcji na rynkach kapitałowych (akcje, obligacje etc.). Zarządzanie projektami, planowanie, budżetowanie i ocena opłacalności. Duże doświadczenie z klientami biznesowymi, prezentacje, sprzedaż, zarządzanie oczekiwaniami.

Obecnie na stanowisku starszego managera w PwC. Ponad trzy lata spędziła pracując w doradztwie finansowym w Rosji i na Ukrainie, prowadziła również krótsze projekty w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.


Anna ZgodaAnna Zgoda, Zgoda Studio

Kluczowe obszary kompetencji: komunikacja i identyfikacja wizualna marki, marki osobiste, zarządzanie projektami, wartości w kulturze organizacyjnej firmy,  lovemarks

Założycielka Zgoda Projekt – agencji kreatywnej, eventowej  i studia graficznego.

W firmie od 2002 roku wraz z zespołem  zajmuje się projektowaniem przekazów reklamowych jako istotnych wiadomości oraz tworzeniem atrakcyjnych form dla informacji – tak, aby była ona dostępna, zrozumiała i przydatna. Za sukcesem prowadzonych w Zgodzie projektów stoi doświadczenie zdobywane w pracy z liderami rynków międzynarodowych i uważność na drugiego człowieka. Klienta, współpracownika, podwykonawcę.

Więcej 


Marta Zięba SzklarskaMarta Zięba-Szklarska, właścicielka i CEO w Świat Kadr oraz Interim Manager w projektach międzynarodowych

Kluczowe obszary kompetencji: przedsiębiorczość – na własnej firmie wyrosłam i mnożę, bo dzielę się doświadczeniem, zatrudnienie i transgraniczne zatrudnienie, wizjoner – niemożliwe istnieje, pasja, optymizm, kocham podatki, paragrafy i zestawienia, finanse, księgowość, narzędzia (Fin-Tech) dla biznesu i zatrudnienia

Od 17 lat zaangażowana jestem we własne przedsięwzięcia – od działalności gospodarczej po spółki prawa handlowego, stowarzyszenia i fundacje – kilka firm sprzedałam, w kilku byłam udziałowcem w okresie tworzenia i organizacji, a w następnych wciąż jestem jednym ze wspólników lub właścicielem i zarządzającym. Wspiera i pomaga rozwijać się głównie nowo powstającym przedsiębiorstwom.

Więcej

Iwona Kordjak_FBIwona Kordjak, ekspertka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Coach certyfikowany przez ICC, trener, partner ASDIMO, konsultant i szkoleniowiec firm i zespołów wprowadzających mentoring do swojej kultury organizacyjnej, autorka Szkoleń dla Metorów i Mentee, entuzjastka mentoringu jako formy wsparcia pracowników i przedsiębiorców.

Fascynuje ją praca nad charakterem, rozwój osobisty, inspirowanie do zmian, uświadamianie wyboru i wpływu, pomoc w odkrywaniu wewnętrznego potencjału, tworzenie misji osobistej. Zorganizowana, twórcza i pełna entuzjazmu.

 

Kupaj LiliannaLilianna Kupaj, Szkoła Coachingu Lilianna Kupaj, ekspertka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet

Jest wizjonerką, zorientowaną na sukces, na cel. Jej pasją jest prowadzenie i rozwijanie swojego biznesu oraz pomaganie ludziom szczęśliwie żyć.  Robi to, co przynosi radość i satysfakcję. Fascynuje ją odkrywanie ludzkiego potencjału, ze szczególnym uwzględnieniem  możliwości  umysłu dzieci. Działa w branży szkoleniowo – doradczej. Od 8 lat prowadzi Szkołę Coachingu z oddziałami w różnych miastach Polski. Jest autorką książek w obszarze coachingu i rozwoju osobistego. Wierzy w miłość  oraz  potencjał człowieka.

 

Mentorki nieaktywne w edycji 2017

Iza-Albrychewicz_s-150x150Izabela Albrychiewicz, MEC

Obszary kompetencji: reklama, marketing, media, digital media

Kieruje polskim oddziałem MEC od 2009 r. Pod jej kierownictwem firma umacniała się na pozycji czołowej agencji mediowej w Polsce. W 2014 r. MEC już po raz siódmy plasował się na pierwszym miejscu w zestawieniu RECM-y z 16,1 proc. udziałem w rynku. Przyczyniła się do tego wieloletnia współpraca z czołowymi reklamodawcami na rynku m.in.: Colgate Palmolive, Coty, Henkel, IKEA, Jeronimo Martins, Kompania Piwowarska, Mercedes, Mlekpol, Nestle, NIVEA, Wydawnictwo Bauer, VISA.

więcej →

timea-balajcza_s-150x150Timea Balajcza, Biuro Tłumaczeń Balajcza

Jako właścicielka Biura Tłumaczeń Specjalistycznych Balajcza, Timea Balajcza zarządza setkami tłumaczy na całym świecie. Jeszcze kilka lat temu była regionalnym kontrolerem finansowym w jednej z międzynarodowych korporacji, gdzie odpowiadała za 12 krajów. To kobieta czynu, którą napędza pasja do języków obcych.

więcej →

Marzena-Bielecka_s-150x150Marzena Bielecka, Fundusz Experior Venture Fund

Partner Zarządzający i Założyciel Funduszu Experior Venture Fund, odpowiedzialny za całokształt działalności. Posiada bogate doświadczenie w zarządzaniu przedsiębiorstwami z pozycji rady nadzorczej w różnych sektorach, pełniąc funkcje Przewodniczącej Rady Nadzorczej (m.in. BPH TFI S.A., CPD SA, Polski Gaz SA) oraz Członka Rady Nadzorczej (m.in. Polbank EFG SA, MZCH Organika SA, Ferrum SA, Unimil SA).

więcej →

Małgorzata-Chechlińska2-150x150Małgorzata Chechlińska, Grupa TRIP

Prezes Zarządu GRUPY TRIP, Prezes Zarządu Polskiego Związku Prywatnych Pracodawców Turystyki. Z urodzenia Warszawianka, a od ponad dwudziestu lat mieszka w Zakopanem. Biznesowo związana jest z Podhalem i z Warszawą. W Zakopanem założyła Biuro Podróży Trip, które pierwotnie zajmowało się przede wszystkim turystyką przyjazdową. Realizując ambicje posiadania własnej bazy o wysokim standardzie Małgorzata Chechlińska przekształciła biuro turystyczne w GRUPĘ TRIP, która dziś dysponuje czterema luksusowymi obiektami hotelowymi.

więcej →

Barbara Chwesiuk, Bialcon

Jestem osobą, która zbudowała firmę od "zera". Mam 18 lat doświadczenia w branży odzieżowej, w zarządzaniu produkcją, w dystrybucji odzieży, w promowaniu polskiego rękodzieła i w branży zdrowej żywności. Chciałabym moim przykładem zmotywować Kobietę do podjęcia wyzwania - stworzenia własnego biznesu.

więcej →

aldona5
Aldona Długokięcka-Kałuża, Aldona Kaluza Consulting

Od 14 lat we Francji. Na stałe mieszka w Tuluzie. Ukończyła Wydział Politologii i Stosunków Międzynarodowych (specjalność dziennikarstwo) oraz Wydział Administracji (specjalność administracja publiczna) w Szkole Wyższej im. Pawła Włodkowica w Płocku. Od 2009 roku kieruje własną spółką konsultingową Aldona Kaluza Consulting, która obsługuje w zakresie czynności administracyjnych i prawnych podmioty gospodarcze na terenie Francji i Polski.

więcej →

Iwona Georgijew

Magda-Hajduk-150x150

Magdalena Hajduk-Naklicka, PAT&RUB / Aromeda

Specjalista we wprowadzaniu na rynek nowych pomysłów i produktów oraz w tworzeniu i zarządzaniu zespołami. Stworzyła i produkuje dwie marki: PAT&RUB w Polsce i Naturativ na rynek zagraniczny. Członek Zarządu Fundacji Liderek Biznesu.

więcej →

Dominika_Kulczyk_03small-150x150Dominika Kulczyk, Kulczyk Foundation, Green Cross International

Dominika Kulczyk jest inicjatorką i prezesem Kulczyk Foundation, w której propaguje ideę pomagania najuboższym poprzez wspieranie transparentnych i skutecznych projektów rozwojowych w Polsce i na świecie oraz aktywnie zachęca do wolontariatu. Jest członkiem Rady Nadzorczej Kulczyk Investments, gdzie koordynuje działania z zakresu odpowiedzialnego biznesu i relacji międzynarodowych oraz założycielką i wiceprezesem polskiego oddziału Green Cross International - trzeciej co do wielkości pozarządowej globalnej organizacji ekologicznej.

więcej →

2013_5Ewa Lisowska, SGH, Międzynarodowe Forum Kobiet

Kluczowe obszary kompetencji: zarządzanie projektami, zarządzanie zespołem, umiejętność słuchania i rozumienia innych, znajomość narzędzi analitycznych

Profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Prowadzi badania dotyczące sytuacji kobiet na rynku pracy, finansowej niezależności kobiet, motywacji do zakładania własnych firm.

więcej →

FRO_7207Agnieszka Maciejowska (Oleszczuk-Widawska), Co-founderka Evenea.pl

Kluczowe obszary kompetencji: marketing & PR, Branding, Product Developement, Lean Startup

Co-founderka Evenea.pl - systemu rejestracji uczestników i sprzedaży biletów online na wydarzenia, który został nagrodzony statuetką Aulera w 2011. Od września 2012 do końca 2013 roku budowała i zarządzała Polską edycją największego na świecie akceleratora z Doliny Krzemowej - Founder Institute.

więcej →

IMG_9777Dorota Mierzejewska, Citi Handlowy 

Kluczowe obszary kompetencji: reklama, marketing, strategie komunikacji, pozycjonowanie marek – branding 

 Praktyk i teoretyk w obszarze reklamy i marketingu.

Aktualnie pracuje w banku Citi Handlowy gdzie odpowiada za kampanie reklamowe i projekty strategiczne, a to oznacza aktywne wykorzystanie obu półkul mózgu: lewej – odpowiedzialnej za logiczne i analityczne myślenie, oraz prawej – związanej z kreatywnością i intuicją.

Dominika Mizielińska

Dominika Mizielińska, Radca prawny, Of Counsel w globalnej kancelarii K&L Gates

Kluczowe obszary kompetencji: prawo (głównie prawo spółek, fuzje i przejścia, umowy gospodarcze, nowe technologie (IT), zakładanie spółek handlowych, utrzymanie work-life balance, praca w "męskim" zarządzie i środowisku, rozwój praktyki, rozszerzenie zakresu działalności, identyfikacja ryzyk

Związana z międzynarodowymi kancelariami prawnymi od ponad 20 lat. Jest ekspertem w prawie spółek, transakcjach fuzji i przejęć, prawie nowych technologii i compliance. W swojej codziennej praktyce doradza zarówno międzynarodowym koncernom i instytucjom finansowym jak i małym i średnim przedsiębiorcom. Zaangażowana w pracę pro bono na rzecz celiaków i osób na diecie bezglutenowej.

Aleksandra_Mroczek_fotoAleksandra Mroczek

Obszary kompetencji: zarządzanie projektem, osiąganie celów, budżetowanie, analityka biznesowa, wizualizacja i analiza danych, business intelligence, relacje z klientami

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami i zespołami, od kilku lat specjalizująca się w dziedzinie Business Intelligence i analizie danych.

Więcej

Dagmara-Nickel_s-150x150Dagmara Nickel, YouNick, Nickel Development

Przedsiębiorca, inwestor i innowator. Prezes pierwszego w Polsce niepublicznego parku technologicznego YouNick (dotychczas Nickel Technology Park Poznań) oraz firmy deweloperskiej Nickel Development. Członek Komitetu Inwestycyjnego i Rady Nadzorczej SpeedUp Venture Capital Group. Współtwórca i członek Rad Nadzorczych kilkunastu startupów technologicznych.

Więcej

Kinga-Nowakowska-150x150

Kinga Nowakowska, Grupa Capital Park, BIOBAZAR, Restauracja Bastylia

Dyrektor Operacyjny w Grupie Capital Park, ale także właścicielka naleśnikarni Bastylia Campagne Bar & Creperie, obecnej na gastronomicznej mapie Warszawy od 2001 roku oraz założycielka BioBazaru - pierwszego w Warszawie targu z ekologiczną, certyfikowaną żywnością.

Więcej

Basia Sobala_sesja kobietyBarbara Sobala, Citi Hadlowy

  • Barbara Sobala pełni funkcję Wiceprezesa Banku Handlowego w Warszawie S.A. od 2013 r. Posiada ponad dwudziestoletnie doświadczenie w bankowości, w szczególności w obszarze zarządzania ryzykiem i restrukturyzacji przedsiębiorstw. Zdobyła wykształcenie wyższe na Akademii Ekonomicznej w Krakowie.

 Więcej

MOA_1997Barbara Stawarz, Content King, Havas Worldwide

Barbara Stawarz - Managing Director Content King oraz Content Marketing Director Havas Worldwide. Z branżą internetową związana od 2005 roku, m.in. w Rzeczpospolitej oraz Hubert Burda Media. Prowadzi aktywne działania edukujące rynek w obszarze content marketingu poprzez publikacje oraz prelekcje. Szefowa grupy content marketingowej w IAB. Autorka książki „Content marketing po polsku”.

Więcej

IMG_5815 300 x 400 pix EFNI

Marynika Woroszylska-Sapieha

Kluczowe obszary kompetencji: rozwój ludzi i zespołów, tworzenie strategii, przeprowadzanie przez zmiany, marketing

 Marynika Woroszylska-Sapieha jest absolwentką Warszawskiej Akademii Medycznej. Przez kilkanaście lat pracowała w Instytucie Kardiologii w Aninie w zespole, który jako pierwszy w Polsce wprowadził wiele nowych technik w kardiologii interwencyjnej i była jedną z nielicznych kobiet w tej specjalności, nie tylko w Polsce ale i za granicą.

Więcej

Zofia-Pinchinat-Witucka-150x150

Zofia Pinchinat-Witucka, Fundacja Polska-Haiti

Kluczowe obszary kompetencji: doświadczenie w realizowaniu projektów trudnych, na dużą skalę w obszarze ngo, doświadczenie bieżące w budowaniu start up’u, określenie celów działania start upów oraz programowanie zadań, promowanie otwartości na zmianę i rozwój

Jestem prezesem Fundacji Polska-Haiti, która powstała w 2010 roku, kilka dni po tragicznym trzęsieniu ziemi. Ze względu na moje rodzinne powiązania podjęłam wyzwanie założenia i poprowadzenia Fundacji, której głównym celem jest koordynacja budowy szkoły w Jacmel.

Więcej

pobraneKinga Stanisławska, Experior Venture Fund

Zajmuje się bankowością od 16 lat i łączy doświadczenie z zakresu bankowości inwestycyjnej (fuzje i przejęcia, pozyskiwanie finansowania w formie emisji giełdowych, private equity, finansowania dłużnego poprzez kredyty oraz emisje papierów dłużnych) oraz bezpośrednich inwestycji kapitałowych (private equity, mezzanine).

Więcej

Joanna ZielińskaJoanna Zielińska, Capital Park SA

Kluczowe obszary kompetencji:

Ewa Zmysłowska

Ewa Zmysłowska, Dyrektor Zespołu Kapitału Ludzkiego w PwC

Obszary kompetencji: zarządzanie zmianą w organizacji, future of work, coaching, rozwój osobisty, efektywność osobista, pozyskiwanie talentów dla organizacji, rekrutacja

Praktyk HR z kilkunastoletnim doświadczeniem zdobytym w wiodących firmach działających zarówno na rynku polskim, jak i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 5 lat jest związana z firmą doradczą PwC, gdzie pełni rolę Dyrektora Zespołu Kapitału Ludzkiego w Polsce i krajach bałtyckich.

Więcej