Objęliśmy patronatem

logo fundacji partronat_logowww

 

 

med meets tech

 

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet objęła patronatem IV edycję konferencji łączącej medycynę, naukę i biznes: MEDmeetsTECH. Odbędzie się ona 24 listopada w Poznaniu. Tematem przewodnim tej edycji jest mHealth i aplikacje mobilne.

Program MEDmeetsTECH (www.MEDmeetsTECH.com) składać się będzie z sesji: trendy, medycyna, transfer wiedzy, regulacje prawne oraz prezentacje startupów. Uczestnicy dowiedzą się o światowych trendach dotyczących certyfikacji aplikacji, możliwości ich refundowania w różnych systemach zdrowotnych oraz wymaganiach jakie przed nimi są stawiane. Poruszymy kwestie związane z użytecznym projektowaniem aplikacji a także porozmawiamy o interakcjach między członkami multidyscyplinarnego zespołu pracującego nad wdrożeniem. MEDmeetsTECH nie mogłoby się odbyć bez pokazania punktu widzenia, potrzeb oraz obaw użytkowników oprogramowania – lekarzy oraz pacjentów.

Wydarzenie każdorazowo ściąga blisko 150 lekarzy, naukowców, przedsiębiorców i ekspertów technologicznych.

Wśród partnerów wydarzenia znajdują się m. in: Fundacja instytutu Kardiochirurgii, MEDtube, Startup Magazine, Startup Poznań.

MEDmeetsTECH: mobilne zdrowie na wyciągnięcie ręki

Medyczne aplikacje mobilne, urządzenia rozpoznające głos pacjenta czy cyfrowe formy edukacji. Mobilne zdrowie wkracza do naszych domów oraz gabinetów lekarskich coraz odważniej. Z tego powodu, już 24 listopada w Poznaniu odbędzie się kolejna konferencja MEDmeetsTECH o temacie przewodnim Mobile & Digital Health. Wydarzenie to platforma do wymiany wiedzy miedzy biznesem, nauką oraz medycyną. Stworzona po to, by umożliwiać powstawanie innowacji w medycynie.

400 miliardów dolarów

Według raportu Global Market Insights, wartość rynku cyfrowego zdrowia wyniesie blisko 400 miliardów dolarów w 2024r. „Pacjenci oczekują rozwiązań, które pomogą im monitorować zdrowie zawsze i wszędzie.” mówi Justyna Uman-Ntuk, współtwórca MEDmeetsTECH.  „Kolejnym motorem napędzającym cyfrową medycynę, jest chęć do leczenia się bez wychodzenia z domu. Nasila to także fakt, iż na całym świecie obserwujemy dramatyczne braki w kadrach medycznych.”

Łączenie potencjałów

Dynamiczne zmiany wymuszają na twórcach innowacyjnych rozwiązań dobrej znajomości rynku oraz śledzenia najnowszych trendów. MEDmeetsTECH odpowiada na te potrzeby łącząc potencjały oraz edukując. Wydarzenie gromadzi w jednym miejscu twórców startupów, lekarzy, konstruktorów, przedstawicieli biznesu. Umożliwia nawiązanie dialogu, wymianę doświadczeń oraz rozpoczęcie współpracy. „Wierzymy, że to właśnie takie multidyscyplinarne środowisko jest niezbędne, by mogły rodzic się prawdziwe innowacje.” dodaje Janusz Kowalski, drugi pomysłodawca MEDmeetsTECH.

Eksperci z Polski i Wielkiej Brytanii

Program MEDmeetsTECH został zaprojektowany, by poruszać najważniejsze aspekty Mobile & Digital Health w ramach sesji: trendy, medycyna, transfer wiedzy, regulacje prawne oraz prezentacje startupów. Gościem specjalnym jest Angela Hobbs z Wielkiej Brytanii, CEO firmy Triteq. Triteq współpracuje z wieloma firmami medycznymi oraz startupami z Sillocon Valley i zajmuje się wprowadzaniem nowych rozwiązań dla medycyny na rynek.

Zaprezentowane zostaną najciekawsze startupy, w tym Cardio Cube, MEDtube, biolumo, QuickerSlim czy KonsultExpert. Na scenie pojawią się znane krajowe autorytety w dziedzinie nowoczesnej medycyny, m. in. dr n. med. Łukasz Kołtowski (ZnanyLekarz.pl) oraz dr n. med. Paweł Balsam. Uczestnicy dowiedzą się, jak krok po kroku wprowadzać innowacyjne rozwiązania medyczne na różne rynki oraz poznają przykłady udanych wdrożeń w Polsce, Afryce oraz USA. Spotkanie będzie szansą, by zapoznać się z zmianami w regulacjach Amerykańskiej Agencji ds. Żywności i Leków (FDA)  czy potrzebami środowiska medycznego.

Więcej informacji

Więcej informacji oraz rejestracja na www.MEDmeetstECH.com Wydarzeniem towarzyszącym jest Startup Weekend Med-Tech (http://communities.techstars.com/poland/poznan/startup-weekend/11068 )

 

***

Forum-kobiet_rgb_PNG_1920px

Jest nam niezwykle miło poinformować Państwa, że Sieć Przedsiębiorczych Kobiet objęła patronatem merytorycznym niezwykle ciekawe wydarzenie jakim jest II Konstancińskie Forum Kobiet, które odbędzie się w dniu 27 i 28 października 2017 r. w Konstancińskim Domu Kultury, przy ul. Mostowej 15.

Organizatorem Forum jest Fundacja Inicjatyw Społecznych „Strefa Działania”, która inicjuje i wspiera wiele ciekawych inicjatyw obywatelskich.  Program Forum to wiele ciekawych prelekcji i warsztatów o tematyce: przedsiębiorczości, odpowiedzialności w biznesie, a także kobiecej siły i piękna. Wśród Prelegentów, m.in. Urszula Eriksen – mentorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, Katarzyna Michalska, Maciej Bennewicz, Renata Piotrowska-Cerruti, Łukasz Krasoń, Urszula Dudziak, Szymon Hołownia, DJ Wika i wielu innych. Szczegółowy program dostępny jest na stronie Fundacji (www.strefadzialania.org.pl)

Forum, promować będzie postawy kobiet przedsiębiorczych, kreatywnych, otwartych, energicznych i odpowiedzialnych, którym na sercu leży dobro środowiska lokalnego oraz szeroko rozumiana etyka w biznesie. Dodatkowo w drugim dniu Forum odbędą się całodzienne warsztaty rozwoju osobistego.  Organizatorzy zapewniają wiele atrakcji – atrakcyjne pakiety powitalne dla 250 pierwszych osób, darmowy catering oraz kawę parzoną przez najlepszych baristów z firmy Starbucks, wspaniałe akcenty muzyczne (Bogdan Hołownia oraz Chris Schittulli).

Uczestnictwo w forum jest darmowe, wystarczy się zarejestrować na www.konstancinskieforumkobiet.pl

Patronat honorowy nad imprezą zgodził się objąć Burmistrz Gminy Konstancin Jeziorna oraz Starosta Powiatu Piaseczyńskiego. Partnerem wydarzenia jest Konstanciński Dom Kultury.

Patronem merytorycznym, obok Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, został Instytut Psychoimmunologii IPSI, ICF Polska oraz Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. J.Korczaka.

Patronat medialny nad Forum objęło Zwierciadło, Sens oraz Radio Kolor.

Plakat_kfk —druk 500x700.cdr

 

Konstancińskie Forum Kobiet to przedsięwzięcie organizowane już po raz drugi.  Forum po raz kolejny organizowane jest jako odpowiedź na potrzebę większej integracji społecznej mieszkanek Konstancina, Piaseczna i okolic jak również Warszawy (Wilanów, Ursynów).
Zeszłoroczna edycja Forum była dużym sukcesem, Fundacja Inicjatyw Społecznych „Strefa Działania” została nominowana do nagrody głównej w plebiscycie Perły Mazowsza, a jej Prezeska została nagrodzona tytułem Kobiety Charyzmatycznej, nadawanym przez Wydawnictwo Why Story oraz Gazetę Wyborczą.Zachęcamy do obejrzenia filmu z poprzedniej edycji forum: FILM 

Zapraszamy!
***

fb_828x315

 

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet partonem V Konferencji Nienieodpowiedzialni, już 7 listopada 2017 r. zapraszamy do Sali audytorium w Muzeum Historii Żydów Polskich Polin na wydarzenie pt.„Odpowiedzialność – ciężar czy szansa?”

 

Rejestracja uczestników V edycji konferencji Nienieodpowiedzialni już trwa. W tym roku tematem przewodnim będzie odpowiedzialność – poszukamy odpowiedzi na pytania czy polski klient to odpowiedzialny klient, czym jest odpowiedzialność dla pokolenia Y i Z, jaka jest odpowiedzialność branży finansowej za dobro wspólne. 

Niezmiennie istotą każdej edycji Nienieodpowiedzialnych jest zwrócenie uwagi na wyzwania branży finansowej związane z jej zrównoważonym rozwojem, potrzebą debaty o jej służebnej roli i odpowiedzialnością w sprzedaży usług finansowych.

W tym roku wśród prelegentów znajdą się m.in. Brunon Bartkiewicz, Marcin Borowiecki, prof. Magdalena Fikus, prof. Jerzy Hausner, Natalia Hatalska, Kacper Nosarzewski, prof. Piotr Płoszajski, prof. Dominika Maison, Kamila Sidor, Ojciec Maciej Zięba, Dorota Zimnoch.

Zapraszamy do śledzenia Nienieodpowiedzialnych na FB www.facebook.com/nienieodpowiedzialni/

Udział w konferencji jest bezpłatny. Więcej informacji oraz rejestracja: 2017.nienieodpowiedzialni.pl

Zachęcamy do udziału!

 

***

 

photochallenge2017

 

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet patronem konkursu Photo Challenge 2017

Konkurs, w którym do wygrania jest 5400 € za fotografię, która najlepiej odzwierciedla walkę kobiet o równouprawnienie.
O co chodzi?
PhotoChallenge 2017 jest akademickim konkursem, który ma na celu promowanie debaty i refleksji na tematy istotne dla społeczeństwa. Stymulowanie zaangażowania uczniów w projektach wykorzystujących fotografię jako głównej formy ekspresji społecznej, politycznej i kulturowej. Tegorocznym tematem jest Girl Power. Codziennie miliony kobiet na całym świecie dążą do wzmocnienia pozycji swojej pozycji, aby miały równe prawa w społeczeństwie. Nasze wyzwanie ma reprezentować tę walkę za pomocą fotografii. Jest skierowane do studentów z całej Polski oraz innych krajów.

Nadesłane prace konkursowe zostaną ocenione przez komisję, która weźmie pod uwagę kryteria takie jak: oryginalność, kreatywność i realizację tematu.
Za zwycięskie zdjęcie do otrzymania jest nagroda pieniężna w wysokości 5400 € (pięć tysięcy czterysta euro). Zwycięzca otrzyma 2700€ (dwa tysiące siedemset euro), kolejne 2700€ (dwa tysiące siedemset euro) zostanie przekazane na rzecz wybranej przez niego organizacji pozarządowej.
Zgłoszenia
Zgłoszenia do PhotoChallenge 2017 trwają do 30.11.2017 wyłącznie na oficjalnej stronie konkursu: www.jakandjil.pl/photochallenge2017
Wszystkie informacje na temat zasad, terminów i nagród PhotoChallenge 2017 można znaleźć w regulaminie konkursu.

Zachęcamy do udziału!

 

***

Sieć przedsiebiorczych kobiet

 

Już 25-26 października w Warszawie na Stadionie Legii odbędzie się 8. Forum Rozwoju Mazowsza. Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet ma zaszczyt być partnerem wydarzenia!

Czego dowiemy się podczas 8. Forum Rozwoju Mazowsza organizowane przez Mazowiecką Jednostkę Wdrażania Programów Unijnych?

  • Jak realizować działania wzmacniające rozwój miast, gmin i całego regionu?
  • O czym pamiętać realizując projekty biznesowe?
  • W jaki sposób tworzyć warunki sprzyjające rozwojowi kapitału ludzkiego i społecznego?

Tegoroczna edycja to 10 debat, kilkadziesiąt prezentacji i warsztatów, podczas których swoimi doświadczeniami podzieli się ponad 80 ekspertów reprezentujących administrację, biznes, sektor naukowy i pozarządowy. Wydarzenie odbędzie się pod honorowym patronatem Ministerstwa Rozwoju, Ministerstwa Cyfryzacji oraz Marszałka Województwa Mazowieckiego. Udział w forum jest bezpłatny, wymagane jest jednak dokonanie zgłoszenia przez stronę www.forumrozwojumazowsza.eu.

Ósmej już edycji Forum Rozwoju Mazowsza przyświecać będą trzy hasła – współpraca, rozwój i wdrażanie, bez czego trudno mówić o wzmacnianiu konkurencyjności gospodarki. Będzie to kilkanaście godzin poświęconych dyskusji i wymianie doświadczeń w zakresie realizacji projektów samorządowych, biznesowych, a także rozwijających kapitał ludzki i społeczny Mazowsza. Forum to nie tylko trendy i kierunki rozwoju, ale przede wszystkim przykłady dobrych praktyk i praktycznych rozwiązań możliwych do wykorzystania w codziennej pracy.

Podczas pierwszego dnia zastanowimy się, w jaki sposób integrować usługi na poziomie miast i całych regionów z korzyścią dla mieszkańców, ale też samorządów i biznesu. Zgłębimy tajniki współpracy z wykonawcami i partnerami projektowymi. Podzielimy się doświadczeniami w zakresie zwiększania innowacyjności biznesu oraz współpracy firm z sektora małych i średnich przedsiębiorstw z korporacjami. Forum to także koncentracja na rozwoju rynku zatrudnienia i animowaniu lokalnych społeczności, bez czego trudno wyobrazić sobie miasto przyjazne dla mieszkańców. Będzie to też czas na przegląd aktualnych i planowanych konkursów o unijne dofinansowanie.

Drugiego dnia samorządy pokażą, jak tworzyć warunki sprzyjające powstawaniu nowych miejsc pracy. Wskażemy rozwiązania sprzyjające zwiększaniu jakości życia mieszkańców w efekcie współpracy różnych podmiotów. Nie zabraknie także głosów eksperckich w obszarze finansowania projektów biznesowych i tworzenia ekosystemu wsparcia innowacyjności.

 

Partnerzy wydarzenia i przestrzeń wystawiennicza

Oprócz debat i prezentacji na uczestników wydarzenia czeka cała przestrzeń wystawiennicza współtworzona przez ponad 50 podmiotów reprezentujących samorządy, przedsiębiorców, instytucje otoczenia biznesu, a także sektor naukowy i pozarządowy. Będzie to miejsce zarówno bardzo praktycznych warsztatów, jak i indywidualnych rozmów, wymiany doświadczeń i nawiązania kontaktów na przyszłość.

Spotkajmy się podczas 8. Forum Rozwoju Mazowsza już 25-26 października w Warszawie. Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie www.forumrozwojumazowsza.eu. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, konieczne jest jednak dokonanie rejestracji. Do dyspozycji uczestników będzie również bezpłatny parking.

 

 

Organizator wydarzenia:

Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych

 

Patronaty honorowe:

Ministerstwo Rozwoju, Ministerstwo Cyfryzacji, Marszałek Województwa Mazowieckiego

 

Partnerzy wydarzenia:

Miasto Płock, Miasto Radom, Miasto Siedlce, Miasto Warszawa, Warszawa Targówek, Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej, CEZAMAT, techBrainers, Kampus+, Agencja Rozwoju Przemysłu, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Krajowy Punkt Kontaktowy ds. Instrumentów Finansowych UE, Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE, Płocki Park Przemysłowo-Technologiczny, Centrum Technologii Informacyjnych Nauk Humanistyczno-Społecznych Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie, Mazowiecka Agencja Energetyczna, Agencja Rozwoju Mazowsza SA, Fundacja UNIMOS, Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej, Akademia Leona Koźmińskiego, Investment Service Center, Centrum Nauki Kopernik, Centrum Innowacji i Rzeczoznawstwa SIMP, EuroInversia, Fundacja Sieć Przedsiębiorczych Kobiet, Pracownia Gier Szkoleniowych, Sharpeo, Mazowiecki Fundusz Poręczeń Kredytowych, Pracownia Badań i Innowacji Społecznych „Stocznia”, Kancelaria Liderio, Instytut Biologii Doświadczalnej Nenckiego PAN, Linetech, Ergo Design, Rebelia Media, Stowarzyszenie 4 Krajobrazy, Barter Klub.

 

Forum jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

 

***

bitspirationZapraszamy na piątą edycję konferencji Bitspiration.

Jesteśmy Media Partnerem wydarzenia i mamy dla Was 30% zniżki – podczas rejestracji podajcie kod: SPK. 

Dlaczego warto dołączyć?

Trzy ścieżki: marketing i sprzedaż, skalowanie biznesu oraz prawo, HR i ludzie.

Wyjątkowi prelegenci i wykłady w języku polskim! M. Czaplicka, Rahim Blak, Anna Iller (Legendy Allegro), Bartłomiej Rak (Socjomania), Piotr Prokopowicz i wielu innych.

Edukacja– starannie wyselekcjonowani eksperci-praktycy podzielą się doświadczeniem i wiedzą.

Zapraszamy!

Więcej na BITSPIRATION

***

Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet patronem projektu Hypatia

logotyp         skr-cone-scenariusze-hypatii-wersja-ostateczna-1

 

Nauczycielu, Nauczycielko!

Zainteresuj młodzież naukami STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) .

Zapoznaj się ze scenariuszami zajęć wypracowanymi podczas międzynarodowego projektu “Hypatia”
Znajdziesz je tutaj http://experyment.gdynia.pl/pl/wspolpraca/projekt-hypatia/scenariusze-hypatii-juz-dostepne/artykul

Zastanawiasz się jak to zrobić?

Pobierz instrukcję krok po kroku  http://gdynia.pl/mieszkaniec/aktualnosci,4018/mlodzi-zdolni-poszukiwani,499493

 

2_Krok po kroku-1 2_Krok po kroku-2

ulotka-1 ulotka-2

***

 

 1-on-1-meetings logo_1200_black

 

Innowacyjne firmy technologiczne można znaleźć w Europie Środkowo-Wschodniej

Na startupach i młodych firmach technologicznych skupi się nadchodząca szósta edycja międzynarodowej konferencji Wolves Summit. Wydarzenie, które zrodziło się w Polsce mniej niż 3 lata temu, jest już uznawane za jedno z najważniejszych spotkań dla startupów, inwestorów i korporacji w Europie. Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet objęła wydarzenie swoim patronatem.

 

Szósta edycja konferencji

10 i 11 października 2017 r. młode firmy technologiczne, fundusze inwestycyjne i przedstawiciele korporacji oraz przedsiębiorstw spotkają się w Warszawie, aby nawiązywać nowe partnerstwa biznesowe, poznawać nowe technologie i poszukiwać możliwości inwestycyjnych. Tym razem organizatorzy skupiają się na firmach z Europy Środkowo-Wschodniej.

Stale obserwujemy rozwój młodych firm technologicznych w regionie i widzimy w nich ogromny potencjał. Już w poprzednich edycjach Wolves Summit pojawiały się setki firm z tej części Europy, więc podczas szóstej edycji chcemy dać możliwość rozwoju nie tylko startupom, ale również inwestorom i przedsiębiorstwom, które poszukują innowacji w regionie – tłumaczy Piotr Piasek, współzałożyciel Wolves Summit.

 

great-pitch-winners    panel-discussion

 

Ukłon w stronę startupów

Na konferencji zaplanowano udział aż 200 startupów z regionu CEE, wśród nich znajdą się reprezentanci kilku różnych branż.

Wprowadzona podczas piątej edycji formuła sprawdziła się, więc i tym razem zakwalifikowane startupy wezmą udział bezpłatnie – tłumaczy Piasek – To krok, który pozwoli tego rodzaju przedsiębiorstwom skupić swoje zasoby na rozwoju technologii i umożliwi spotkanie 150 inwestorów i 250 przedstawicieli firm w zaledwie dwa dni – dodaje. Startupy wyselekcjonowane będą m.in. pod kątem innowacyjności i zapotrzebowania rynku w wybranych obszarach. W sam proces selekcji zaangażowane będą korporacje i fundusze, które poszukują konkretnych rozwiązań. Dzięki temu każdy uczestnik otrzyma szansę na nawiązanie cennych partnerstw.

 

Tylko właściwe kontakty

Wolves Summit to nie tylko święto startupów, ale też inwestorów i przedstawicieli korporacji, którzy mogą w ciągu dwóch dni spotkać się, wymienić doświadczeniami i poznać nowe metody współpracy z każdą z grup obecnych na wydarzeniu. Ogromnym wsparciem w tym zakresie są prelekcje i panele dyskusyjne prowadzone na głównej scenie. Koncentrują się one każdorazowo na aktualnych wyzwaniach ekosystemu startupowego, więc nie inaczej będzie i tym razem. Szósta edycja mocno skupia się na uczestnikach z Europy Środkowej i Wschodniej oraz wszystkich, którzy myślą o podjęciu współpracy z firmami z tego regionu. Innowacyjny system do umawiania spotkań, które są trzonem Wolves Summit od początku działalności, ułatwia zdobywanie nowych kontaktów i poznanie potencjalnych klientów oraz partnerów biznesowych.

 

Udział w konferencji Wolves Summit 10-11 października 2017 jest darmowy dla wyselekcjonowanej grupy 200 startupów.

Dzięki nawiązanej współpracy, dla osób z Sieci Przedsiębiorczych Kobiet mamy specjalny kod rabatowy: WS6SPK10ALL.

Wszelkie dodatkowe informacje oraz możliwości partnerstwa dostępne są na stronie internetowej wydarzenia: www.wolvessummit.com.

 

***

 

banner

Konferencja SUPER M to wyjątkowa okazja spotkania z najwyższej klasy specjalistami mentoringu w Polsce i na świecie. Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet ma przyjemność partnerować temu wydarzeniu.

Gościem specjalnym jest prof. David Clutterbuck, guru mentoringu i jego niestrudzony promotor, współzałożyciel i Ambasador Specjalny European Mentoring and Coaching Council.

Wśród prelegentów znajdziemy Kasię Wierzbowską – Prezeskę Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet, oraz Liliannę Kupaj, ekspertkę Sieci Przedsiębiorczych Kobiet.

W trakcie konferencji mentoring zostanie zaprezentowany jako uniwersalne narzędzie rozwoju osobistego i organizacyjnego w makro i mikro skali, w korporacji i w firmie rodzinnej, w biznesie i w sztuce. Dowiemy się, jak zapewnić sukces mentoringu, jak przebiega proces mentoringu, przygotowanie do roli mentora oraz jakie są motywacje mentee.

Moderatorem całodniowego wydarzenia będzie Dorota Warakomska.

Do 13.09 obowiązuje niższa cena.

Zachęcamy do udziału!

 

Więcej informacji znajdziecie TUTAJ

***

Fundacja objęła patronatem HackYeah!

Zachęcamy do zapisów z kodem zniżkowym kobietyhack

 

logo hack yeahHackYeah: rekordowy hackathon w Europie

W Krakowie odbędzie się festiwal programowania na 2 tys. osób

Dwa tysiące programistów i specjalistów IT z całej Europy spotka się 27-29 października w krakowskiej Tauron Arenie na największym hackathonie w Europie. Podczas 48 godzin nieprzerwanych zmagań poszukają rozwiązań dla czołowych firm technologicznych i powalczą o nagrody pieniężne. Trwają zapisy na imprezę.

HackYeah rozpocznie się w piątek 27 października 2017 i potrwa aż 48 godzin. Przez ten czas uczestnicy hackathonu będą pracować w zespołach nad rozwiązaniem określonych na początku problemów. Na stronie www.hackyeah.pl trwają już zapisy na imprezę.

 

hack yeahAreną zmagań stanie się, mogąca pomieścić ok. 15 tys. widzów, Tauron Arena w Krakowie. Organizatorzy zamierzają pobić rekord Europy pod względem liczby uczestników stacjonarnego hackathonu.
Dwa tysiące uczestników na HackYeah to nie tylko realna liczba, ale minimum, jakie sobie stawiamy. Będzie nas więcej. W Europie Środkowo-Wschodniej są najlepsi specjaliści IT na całym świecie. Zasługują na taką imprezę – mówi Maciej Ryś, pomysłodawca HackYeah. Zorganizował już popularne hackathony, m.in. Smogathon, w którym wzięły udział zespoły z 3 kontynentów, oraz niedawny KrakHack – imprezę miejską, na którą z samego Krakowa zgłosiło się aż 200 osób. Obok Macieja Rysia, współorganizatorem HackYeah jest agencja PROIDEA, odpowiedzialna za największe imprezy dla developerów, jak Festiwal 4Developers.

Dla kogo?

HackYeah jest miejscem dla ludzi z branży IT, którzy kochają adrenalinę. – W ciągu 48 godzin zamierzamy przetestować limity możliwości ludzi, którzy mają odwagę tworzyć ekstrawaganckie rzeczy. Co przychodzi do głowy, gdy myślimy o ekstremalnym życiu? – pyta Sylwia Wojtas, organizatorka wydarzenia z agencji PROIDEA. – Wędrówki, skoki, przejażdżki, latanie, nurkowanie? Wspólnie z programistami nadamy słowu „ekstremalny” zupełine nowy wymiar – zapowiada.

Podczas HackYeah uczestnicy będą podzieleni na specjalizacje. Spróbują rozwiązać kilkanaście zadań przygotowanych specjalnie na potrzeby wydarzenia przez jego partnerów – czołowych firm. Zadania będą dotyczyły najnowszych trendów technologicznych: VR, AR, AI, IoT, Data Mining, Security, Gamedev, Fintech, Productdev, Mobile, Cloudcomputing, Automotive oraz wymagały znajomości języków programowania takich jak Java, C/C++,C#, .Net, Scala, Swift, Objective C, JavaScript, PHP, Python, Ruby, HTML5, SQL. Za rozwiązanie zadań uczestnicy mogą otrzymać wartościowe nagrody pieniężne oraz propozycje pracy.

Czym jest hackathon

Hackathon to wydarzenie kierowane do programistów, kierowników projektów i innych osób zajmujących się na co dzień tworzeniem oprogramowania. W określonym czasie (zazwyczaj 24, 36 lub 48 godzin) mają rozwiązać konkretny problem. Pracują w małych zespołach.

Odpowiedź na potrzeby rynku IT

Zapotrzebowanie na programistów na rynku polskim szacuje się na 50 000 osób (Raport Sedlak & Sedlak z 2016 roku). – Uczestnicy hackathonów coraz częściej nie tylko wygrywają nagrody i spędzają niezapomniany czas, ale zdobywają też atrakcyjne propozycje pracy. HackYeah stwarza przestrzeń, w której pracodawcy i potencjalni pracownicy mogą poznać się osobiście. Firmy przyjrzą się, jak pod presją czasu specjaliści IT podchodzą do konkretnych problemów i jak rozwiązują zadania – mówi Sylwia Wojtas z agencji PROIDEA.

W trakcie trwania hackathonu organizatorzy przewidzieli atrakcje, które pozwolą na chwilowe odprężenie. Uczestnikom zapewniają posiłki, masaże i dostęp do strefy relaksu. Zapisy na www.hackyeah.pl, wejściówka dla uczestników kosztuje 49 zł. Więcej informacji na Facebooku oraz Twitterze wydarzenia.

banner

 

***

 

100kobiet-300x200

Trwa nabór zgłoszeń do siódmej edycji rankingu „100 Kobiet Biznesu” i plebiscytu czytelników „Pulsu Biznesu” i portalu pb.pl.

„Puls Biznesu” dostrzega i docenia rosnącą rolę kobiet w zarządzaniu przedsiębiorstwami w Polsce. Najbardziej przedsiębiorcze z nich stworzą ranking „100 Kobiet Biznesu 2017”. Zostanie on opublikowany w grudniu w formie ekskluzywnego dodatku do dziennika „Puls Biznesu”. Rankingowi, jak co roku, towarzyszyć będzie plebiscyt czytelników. Spośród zgłoszeń redakcja wytypuje 10 pań, a internauci wskażą tę, która otrzyma tytuł „Kobiety Biznesu 2017 roku”.

 

W rankingu mogą brać udział panie, które co najmniej od 2015 r. pełnią funkcję prezesów lub są właścicielkami 100 proc. udziałów firmy. O miejscu zadecyduje kondycja finansowa zarządzanych przez nie przedsiębiorstw. Dane finansowe będzie analizowała wywiadownia gospodarcza Bisnode, autor rankingu „100 Kobiet Biznesu”.
Natomiast do plebiscytu można nominować panie bez względu na pełnione przez nie funkcje, wielkość firmy czy obroty – tu nie liczą się kryteria finansowe, lecz osiągnięcia, oryginalność, innowacyjność. Zachęcamy do zgłaszania kandydatek ze świata biznesu, nauki, polityki, organizacji charytatywnych itp.

Projekt zakończy uroczysta gala finałowa, podczas której zostaną wręczone wyróżnienia laureatkom tegorocznego rankingu.

Udział w rankingu i plebiscycie jest bezpłatny. Na zgłoszenia czekamy do 1 października.

100kobiet-M18-poziom v2
Kobiety kształtują rynek w równym stopniu co mężczyźni. Wymaga to ciężkiej pracy, ale efekty motywują do dalszego działania. Już od ponad 30 lat jestem aktywna biznesowo na rynku nieruchomości za granicą, jak i w Polsce. Cieszy mnie to, iż firma którą od początku kieruję, nieustannie się rozwija, a klienci darzą nas dużym zaufaniem. Znalezienie się w tak zaszczytnym gronie laureatek rankingu „100 Kobiet Biznesu” to prawdziwa przyjemność. W perspektywie całego zestawienia dobrze widać jak silna jest obecność kobiet w biznesie, a uwagę zwraca przede wszystkim różnorodność branż, w których odnosimy sukcesy. Zachęcam serdecznie Panie kierujące firmami do wzięcia udziału w tym rzetelnym i obiektywnym konkursie. Warto pokazać, że jesteśmy przedsiębiorcze.

Monika Dębska – Pastakia, Partner i Prezes Knight Frank Sp. z o.o.
Laureatka rankingu „100 Kobiet Biznesu 2016”

 

100kobiet-750x100

 

***

 

 

BANNER INNOWATOR 9 EDYCJA

Przedsiębiorcy i młodzi naukowcy znów mają możliwość pochwalenia się swoim innowacyjnym potencjałem. Trwa IX edycja Konkursu Innowator Mazowsza, której partnerem merytorycznym została Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet.

„Innowator Mazowsza” to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów promujących nowatorskie rozwiązania w biznesie i nauce na Mazowszu.

Ideą Konkursu jest promowanie kultury kreatywności i ducha przedsiębiorczości, w szczególności w środowisku naukowym oraz wśród przedstawicieli sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw.

Konkurs skierowany jest do dwóch grup: mazowieckich przedsiębiorców oferujących najbardziej innowacyjne produkty lub usługi, stosujących nowoczesne rozwiązania technologiczne, organizacyjne i marketingowe oraz do młodych, twórczo myślących, kreatywnych naukowców, których prace doktorskie zawierają innowacyjne rozwiązania nadające się do zastosowania w praktyce gospodarczej.

Konkurs „Innowator Mazowsza” objęty jest honorowym patronatem Marszałka Województwa Mazowieckiego.

O nagrody można ubiegać się w dwóch kategoriach:

Młoda Innowacyjna Firma  i Innowacyjny Młody Naukowiec.

Dla najlepiej ocenionych uczestników przewidziane są następujące nagrody:

– w kategorii Młoda Innowacyjna Firma

I miejsce: 25.000 zł brutto,

II miejsce: 15.000 zł brutto,

III miejsce: 10.000 zł. brutto;

– w kategorii Innowacyjny Młody Naukowiec

I miejsce: 15.000 zł brutto,

II miejsce: 12.500 zł brutto,

III miejsce: 10.000 zł. brutto

ULOTKA

Termin składania wniosków upływa 25. 09. 2017 r. (sekretariat czynny do godz. 16.00).
Liczy się data wpłynięcia wniosku wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami.

Szczegółowe informacje na temat zasad Konkursu, regulaminu oraz wzory formularzy odpowiednich dla poszczególnych kategorii dostępne są na stronie:

IX KONKURS INNOWATOR MAZOWSZA

Zapraszamy wszystkich zainteresowanych do aktywnego udziału w Konkursie.

Nie zwlekaj i jak najszybciej złóż aplikację konkursową!

PLAKAT INNOWATOR IX EDYCJA JPG

 

***

rockit digital summitRockit Digital Summit

Centrum Nauki Kopernik, Warszawa

16-17 lutego 2017

www.rockit.digital

 

#RockitWAW to dwudniowa konferencja networkingowa dla profesjonalistów od digital communication z różnych środowisk – mediów, marketingu, biznesu i sektora rządowego w Europie i Azji Centralnej. RockitWAW przeniesie Cię do świata mówców i inspirujących dyskusji o cyfrowej komunikacji, trendach w digitalu czy rozwoju w mediach.

W zeszłym roku w konferencji w Chisinau, stolicy Mołdawi, wzięło udział 600 uczestników z 24 krajów, tworząc największą konferencję w kraju. W tym roku, społeczność digital communication spotka się 16 lutego w Warszawie w Centrum Nauki Kopernik.

Przykładowe tematy:

Dziennikarstwo się zmienia. Pogódź się z tym!

  • Big Data w mapach, które zmieniają postrzeganie ludzi
  • Lokalna demokracja w zmieniającym się technicznym świecie
  • Co badania Google mówią o świecie? Trendy Google jako narzędzia do wspierania historii mediów
  • Wyobrażanie sobie wątpliwości w danych: kluczowe strategie
  • Dlaczego digital communication do seniorów jest słaba?

Wśród prelegentów liderzy branży z Europy i USA:

  • Iain Collins (GLITCH.DIGITAL, The United Kingdom) będzie mówił o “Zapomnij o swojej kamerze. Weź telefon”
  • Adam Harrell (Nebo Agency,  USA) o “Przeprojektywaniu Digital Media do walki z nieprawdziwymi wiadomościami”
  • Matt Ipcar (Blue State Digital, USA)  będzie mówił “Design Can’t Do it All”
  • Olga Yurkova (StopFake, Ukraine) mówiła o “Weryfikacja wiadomości & ustalanie faktów”

Bilety pokrywają koszt wejścia, lunch i wydarzenia networkingowe na dwa dni wydarzenia.

 

 **** 

 

 women startup competition

 

Ogólnopolskie eliminacje Women Startup Competition

 

Black Swan Fund oraz SPK objęły patronat nad Women Startup Competition

Zachęcamy do udziału w ogólnopolskich eliminacjach do finału Women Startup Competition w Londynie. WSC to konkurs skierowany do kobiet, które posiadają min. 50% udziałów w spółce. W eliminacjach weźmie udział 10 wyselekcjonowanych projektów, a zwyciężczynie pojadą na 5-dniowe szkolenie i finały w Londynie.

Zapraszamy również do udziału w charakterze publiczności.

Więcej informacji: https://www.facebook.com/events/617466891773152/

 

women startup competition-grupa

 

 ****

 

meetnight

Meetnight 11.02.2017 Poznań, marzec Wrocław, kwiecień Gdańsk

 

Zapraszamy na kolejną edycję Meetnight. Jest to nocna konferencja IT połączona z giełdą pracy, podczas której będziecie mogły spotkać przedstawicieli poznańskich firm oraz poznać specjalistów zajmujących się najnowszymi technologiami.

Udział jest bezpłatny, każdy uczestnik otrzyma atrakcyjny pakiet startowy. Rejestracja zajmuje tylko chwilę: www.meetnight.pl/poznan-register.

 

****

 

bizneswoman roku

Black Swan Fund patronem VIII edycji konkursu Bizneswoman Roku

 

Właśnie rozpoczęło się głosowanie online na Bizneswoman Publiczności 2016. Tak jak w ubiegłorocznych edycjach to właśnie Ty możesz zadecydować o tym, która z finalistek otrzyma nagrodę internautów. Poznaj elitarne grono finalistek i wybierz tę, której sukces w biznesie zrobił na Tobie największe wrażenie.

Głosowanie online potrwa do 4 marca 2017. O tym, kto zdobędzie tytuł Bizneswoman Roku 2016 dowiemy się podczas gali finałowej 9 marca 2017.

Wśród nominowanych do nagrody publiczności znalazły się mentorki SPK i inwestorki z BSF, startuperki biorące udział w sesjach pitchingowych oraz goście naszych śniadań.

Głosowanie: http://sukcespisanyszminka.pl/glosowanie/

W Jury konkursu zasiada Kinga Nowakowska, prezeska Black Swan Fund oraz mentorki SPK: Bianka Siwińska i Katarzyna Pawlikowska.

 

****

 

BANER_SIEĆ_PRZEDSIĘBIORCZYCH_KOBIET_1920_X_1275

Serdecznie zapraszamy na 7. Forum Rozwoju Mazowsza. Na uczestników wydarzenia czekają dwa dni pełne inspiracji i wymiany doświadczeń w trzech obszarach – Smart City, Smart Business i Smart People. Oprócz debat odbędą się warsztaty i sesje networkingowe inspirujące do poszukiwania nowych rozwiązań i nawiązywania współpracy na rzecz realizacji wspólnych inicjatyw.

Szukajcie nas w strefie Smart Business! Natomiast w strefie wizerunku Smart People spotkacie stylistki i wizażystki, które z nami współpracują.

Zapisy: http://forumrozwojumazowsza.pl/rejestracja/

 

****

 

startupgo

W dniach 25-27.11.2016 w Poznaniu odbędzie fantastyczne wydarzenie związane ze smart city – Startup Go. 48-godzinna impreza, w czasie której zespoły pracują nad stworzeniem i przygotowaniem do wdrożenia własnego biznesu.

W tym czasie będą je wspierali profesjonalni mentorzy, a finalnie dwa zwycięskie zespoły zostaną nagrodzone i skierowane do programu akceleracyjnego. Jeżeli masz pomysł na kreatywne rozwiązania dla miasta czy lokalnej społeczności, obojętnie, czy będzie internetowy, czy też nie – to wydarzenie dla Ciebie. Znajdziesz tu członków zespołu, z którymi wspólnie wcielicie go w życie i stworzycie pierwszą wersję własnego startupu – usługi, narzędzia czy serwisu.

Wydarzenie płatne – bilety dostępne tutaj. Więcej info znajduje się fanpage’u ESEDI oraz na stronie wydarzenia.

 

****

 

top_listopad2016_pl

Już 1 grudnia br. w Warszawie odbędzie się druga edycja MEDmeetsTECH, jednodniowej konferencji łączącej środowisko medyczne i technologiczne. Konferencja będzie szansą do zapoznania się z najbardziej wydajnymi rozwiązaniami stosowanymi w Europie i na całym świecie. W gronie prelegentów znalazł się m.in. Genta Kondo – twórca http://exiii.jp. MEDmeetsTECH to okazja do zapoznania się z nowymi możliwościami jakie daje rozwój branży medyczno-technologicznej, sposoby pozyskania środków finansowych, nowych partnerów biznesowych oraz projekty warte inwestycji. Więcej informacji na temat wydarzenia znajduje się na stronie: http://medmeetstech.com

 

****

 

Jedna praca, jeden etat przez całe zawodowe życie to już przeszłość. Zmienisz zawód kilka, a nawet kilkanaście razy. Nie tylko zawód – także wykształcenie i środowisko. Boisz się tych zmian? To normalne. Każdy się boi. Zmiana wymaga wysiłku, a nasz mózg woli sprawdzone rozwiązania.

„Skazani na sukces” to książka, która pomoże Ci odnaleźć się na dynamicznym rynku zatrudnienia: zbudować swoją markę i elastycznie reagować na zmieniającą się rzeczywistość. Bo największą szansę na sukces mają ci, którzy najlepiej potrafią się dostosować.

Myślenie można trenować, jak każdą dyscyplinę sportu. Pod tym względem nasz mózg zachowuje się jak każdy inny mięsień – pisze Iwona Radziszewska. „Skazani na sukces” to książka, która zawiera praktyczne porady, jak zamienić porażkę w sukces, poradzić sobie z utratą pracy, znaleźć wymarzone zajęcie i sprawić, że nasze życie zacznie podążać w wyznaczonym przez nas kierunku.

Radziszewska, trenerka, dziennikarka i socjolożka pokazuje, że każdy może zmienić swój mózg. Wystarczy tylko rozpocząć trening. Z tą książką będzie to łatwe, jak nigdy dotąd.

Iwona Radziszewska jest trenerką, socjolożką, dziennikarką i aktorką. Skończyła Szkołę Nauk Społecznych przy Instytucie Filozofii i Socjologii PAN oraz Akademię Teatralną w Warszawie. W szkoleniach wykorzystuje metodę EEG biofeedbacku, którego jest certyfikowaną trenerką.

Prowadziła Wiadomości TVP i Fakty TVN, współpracowała z CNN World Report, była dziennikarką Gazety Wyborczej i Polityki. Stworzyła i szefowała TVN Style. Jako doradca ministra, dyrektor departamentu informacji i rzecznik pracowała w Ministerstwie Kultury. Uczestniczyła w pracach Zespołu Strategicznych Doradców Premiera. W TVP stworzyła cykl programów „Skazani na sukces”, poświęconych rynkowi pracy i szkoleń. Była prelegentką polskiej edycji TEDx dotyczącej komunikacji.

Jako manager przeszła wszystkie szczeble zarządzania: od project managera do dyrektora departamentu w prywatnych korporacjach i administracji państwowej.

 

 

****

 

niezniszczalneSieć Przedsiębiorczych Kobiet objęła patronatem książkę Katarzyny Ratajczyk „Niezniszczalne”, wydanej przez wydawnictwo Poradnia K.

Książka składa się z niepowtarzalnych wywiadów z 9 mentorkami Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, m.in. z Kingą Nowakowską, Grażyna Jagodzińską, Agnieszką Oleszczuk-Widawską, Basią Chwesiuk, Martą Ziębą-Szklarską, Aleksandrą Jarośkiewicz, Katią Roman-Trzaską, Anną Zarudzką i Izabelą Makosz.

 

Zachęcamy do polubienia Niezniszczalnych na Facebooku: https://www.facebook.com/niezniszczalne/?fref=ts

 

 

****

 

Baner_Liderki_480x275

 

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet objęła patronatem publikację „Liderki Biznesu – jak zwyciężać i zmieniać świat”, wydaną przez Wydawnictwo PWN.

Książka składa się z 13 historii napisanych na podstawie wywiadów z bohaterkami. Alicja Kornasiewicz, Sonia Draga, Solange Olszewska, Magdalena Nawłoka, Beata Osiecka, Jolanta Zwolińska, Joanna Klimas, Aneta Podyma, Iwona Kossmann, Agnieszka Anielska, Krystyna Boczkowska, Beata Stelmach i Danuta Dąbrowska dzielą się swoimi doświadczeniami, radościami i porażkami. Więcej informacji: http://ksiegarnia.pwn.pl/Liderki-biznesu-Jak-zwyciezac-i-zmieniac-swiat,157876574,p.html Zachęcamy do lektury!

 

****

 

Logo-Bucom-2015

Sieć Przedsiębiorczych Kobiet objęła patronat nad III edycją Forum Komunikacji w Biznesie – BuCom 2015: http://www.bucom.pl/program.

W ciągu jednego dnia, 15 kwietnia w Warszawie, zaproszeni praktycy biznesu, czołowi polscy przedsiębiorcy oraz uznani trenerzy biznesu i doradcy podzielą się swoimi doświadczeniami oraz praktycznymi wskazówkami. To jedyne takie wydarzenie w ciągu roku, którego liczba uczestników jest ograniczona, co daje wspaniałe możliwości wymiany doświadczeń i nawiązania relacji biznesowych.

III edycja Business Communication Forum to dyskusje, wystąpienia i rozmowy. To pierwsze i jedyne jak do tej pory w Polsce spotkanie dedykowane trzem najbardziej istotnym elementom wpływającym na kondycję finansową firmy. To 3 bloki tematyczne i zagadnienia: komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna, rozwój biznesu i obsługa klienta.

Podczas wydarzenia zostaną przedstawione wstępne wyniki badania „Rola i znaczenie komunikacji w biznesie”, które zobrazuje jak prowadzić biznes i na co zwrócić uwagę, aby osiągnąć przewagę konkurencyjną. Zapraszamy do wzięcia udziału w badaniu: http://bucomnew.questionpro.com

Specjalnie dla Sieci Przedsiębiorczych Kobiet na hasło SIEĆ bilet w cenie 475 PLN zamiast 950 PLN.

 

****

 

Inspired by ASITIAKolejnym wydarzeniem, nad którym objęliśmy patronat, jest inicjatywa wspierająca kobiety w biznesie „Open your mind to Astia #2″

Fundacja Change Leaders już po raz drugi szerzy ideę wspierania kobiet w zakładaniu i prowadzeniu biznesu – z tej okazji już 18 kwietnia 2015r. w Krakowie odbędzie się nie-konferencja Open Your Mind to Astia #2!

Celem przedsięwzięcia jest promowanie idei realizowanej przez ogólnoświatową organizację Astia, która polega na skutecznym wspieraniu kobiet w zakładaniu i prowadzeniu globalnych firm.

Nas również nie zabraknie na tym wydarzeniu – Katarzyna Wierzbowska, Prezeska Fundacji Przedsiębiorczości Kobiet i inicjatorka Sieci Przedsiębiorczych Kobiet, opowie dlaczego warto wspierać kobiety w zakładaniu start-upów i jak to robić.

Zachęcamy do uczestnictwa przedsiębiorcze kobiety oraz wszystkich którym bliska jest idea aktywizacji kobiet, w tym praktyków biznesu i inwestorów.

Spotkanie będzie prowadzone według innowacyjnej metody wydarzenia akceleracyjnego obejmującego: praktyczne warsztaty, inspirujące prelekcje oraz możliwość zainicjowania własnego panelu dyskusyjnego.

Zapraszamy do zapisów na wydarzenie na stronie www.inspiredbyastia.pl

 

****

 

LOGO_Lean_in_STEM_zieloneSieć Przedsiębiorczych Kobiet jest partnerem merytorycznym programu mentoringowego Lean in STEM.

Program Lean in STEM (Science, Technology, Engineering & Math) to wiązka rozwiązań networkingowych, inspiracyjnych i mentoringowych wspierających rozwój karier kobiecych w branży technologicznej i w nauce.

Realizowany przez Fundację Edukacyjną Perspektywy we współpracy z Ambasadą USA, Ministerstwem Administracji i Cyfryzacji i Partnerami Technologicznymi.

 

Do Program Mentoringu Kobiecego „Lean in STEM” zaproszonych zostało 13 znakomitych kobiet, zajmujących się branżą technologiczną.

Program umożliwia osobiste spotkanie się z mentorką i konsultowanie swojej przyszłej kariery, wymianę doświadczeń i wspólnego poszukiwania dróg w zakresie rozwoju osobistego potencjału.

Program przeznaczony jest dla studentek i absolwentek wydziałów technicznych i ścisłych oraz dla doktorantek z politechnik. Jest on częścią projektu „Lean in STEM”, którego celem jest wspieranie budowania karier kobiecych w obszarze STEM – Science, Technology, Engineering, Mathematics.

Projekt realizowany jest w ramach ogólnopolskiej kampanii „Dziewczyny na politechniki!” prowadzonej przez Konferencję Rektorów Polskich Uczelni Technicznych i Fundację Edukacyjną Perspektywy.

Więcej informacji na stronie:  http://www.leaninstem.pl/program-mentoringowy

 

****

 

BITSPIRATIONFundacja Przedsiębiorczości Kobiet została partnerem Bitspiration Festival – międzynarodowego festiwalu Internetu, technologii i nauki, który odbędzie się w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki w dniach 22-23 czerwca 2015.

 

Bitspiration to konferencja o tym, jak Internet zmienia rzeczywistość wokół nas – biznes, marketing, muzykę oraz technologię.

 

Bitspiration to wydarzenie kierowane nie tylko dla geeków i osób, które C++ i Ruby on Rails znają lepiej niż język ojczysty. Bitspiration to miejsce spotkania osób, które podążając swoją ścieżką biznesową zrozumiały, że naturalnym następstwem ich rozwoju jest wykorzystanie potencjału nowych technologii. To właśnie dla takich osób przecieramy szlaki, torujemy drogi, szukamy nowych ścieżek i wskazujemy drogę na skróty. To właśnie u nas eksperci pomagają uczestnikom wkroczyć na drogę wiodącą do sukcesywnego  wykorzystania nowych technologii w ich biznesie. Nie ma znaczenia, czy jesteś  startupowcem, inwestorem, software’owcem, malarzem, kucharzem czy  ekspertem  internetowym – gwarantujemy, że nie opuścisz Bitspiration bez nowego spojrzenia na to,  co do tej pory robiłeś.
Zapraszamy startupowców, przedsiębiorców, aniołów biznesu, programistów, inwestorów i specjalistów internetowych. Zapraszamy ludzi z pasją i pomysłem. U nas znajdziecie to, czego do tej pory Wam brakowało.

Polecamy udział w tym wartościowym wydarzeniu! Z nami zarejestrujesz się z 20% rabatem! Przy rejestracji wpisz kod rabatowy: „fundacjakobiet_20″

Po więcej szczegółów zapraszamy na stronę: www.festival.bitspiration.com

 

****

 

girls-code-funNasza Fundacja z przyjemnością objęła patronatem działania fundacji Girls Code Fun.

Coraz więcej rodziców odkrywa jak ważne jest uczenie ich dzieci kodowania. Dołączcie do pionierów ruchu, który jest już silny i rozwinięty w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i wielu europejskich krajach!

 

Fundacja Girls Code Fun, http://girlscodefun.pl, uczy dziewczynki w wieku szkolnym (8-12 lat) języka przyszłości – programowania komputerowego. Jej celem jest przekazywanie dziewczynkom umiejętności informatycznych i budzenie w nich pasji do nauk ścisłych. Już prawie 50 dziewczynek wzięło udział w pierwszej edycji naszych zajęć.

GCF zaprasza dziewczynki w wieku 8-12 lat na intensywne letnie mini-kursy (Mini Boot Camps) w lipcu i sierpniu!

 

****

 

 

Nasza Fundacja objęła patronatem wydarzenia:

PS-fanpagerybnik

 

 

Power Show Olgi Kozierowskiej po raz pierwszy w Rybniku!

Możesz więcej niż myślisz, że możesz – pod takim tytułem, od września, rusza pierwszy w Polsce cykl POWER SHOW, dedykowany kobietom. Obejrzy go prawie 3000 kobiet w całej Polsce. W Rybniku w Cinema City Olga Kozierowska w nowej odsłonie zagości 23 października! Będzie to pierwsze tego rodzaju wydarzenie dla kobiet w regionie!

Power Show, to nowa, autorska formuła. Połączenie monodramu, z motywującą mową i inspiracją muzyczną. Za słowo odpowiedzialna jest Olga Kozierowska, twórczyni organizacji Sukces Pisany Szminką, która od 2008 roku wspiera i promuje kobiety w biznesie. Za muzykę odpowiada Gabi Drzewiecka, pasjonatka dźwięku, znana i lubiana dziennikarka muzyczna. Obie panie związane są z rozgłośnią radiową ZET CHILLI.

Podczas każdego z Power Show, uczestniczki m.in dowiedzą się jak działać mimo lęku, okiełznać powstrzymywacze, wymyślać się na nowo, trwale się motywować i w efekcie odnaleźć swoje miejsce na ziemi, takie, które jest miejscem szczęśliwym. Nie zabraknie humoru, wzruszenia i zastrzyku energii.

Od września do grudnia, wydarzenia odbędą się w Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Rybniku, Toruniu, Bydgoszczy i Poznaniu. Od nowego roku Olga Kozierowska i Gabi Drzewicka odwiedzą kolejne miasta, m.in. Wrocław, Łodź, Kraków, Lublin czy Szczecin.

Bilety można zakupić tylko na www.groupon.pl/powershow.

wiecej: www.sukcespisanyszminka.pl/powershow

 

****

 

Z radością prezentujemy i zapraszamy na konferencję „Dni Siły”, nad którą nasza Fundacja sprawuje patronat.
Dni-Siły

W czasie tych dwóch dni pełnych inspirujących wystąpień mentorów, trenerów i praktyków, poznacie praktyczne wskazówki skutecznego działania, by osiągać sukcesy zarówno w firmie, jak i w życiu osobistym.
Pierwszy dzień konferencji to prezentacje na temat wzrostu skuteczności działań w firmie oraz narzędzi wspierających rozwój biznesu.
Drugi dzień wypełnią wystąpienia wspierające osobistą skuteczność, rozwój i samodoskonalenie.

 

Wydarzenie organizuje Pani Iwona Majweska-Opiełka, prekursorka i jedna z najciekawszych postaci ruchu rozwoju potencjału człowieka w Polsce, wyróżniona tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet.

 

Koszt udziału w wydarzeniu to 500zł (2 dni, cena z VAT) lub 300zł (wybrany dzień, cena z VAT). http://asdimo.pl/iv-dni-sily-w-warszawie,242,s.html