Rada Fundacji


Maja-Meissner-150x150Maja Meissner, Meissner & Partners Executive Search, Przewodnicząca Rady Fundacji

Maja Meissner od 2010 prowadzi wraz z partnerami własną firmę doradczą Meissner & Partners Executive Search and Organizational Development. Wcześniej zdobywała doświadczenie konsultanckie jako Partner w ARETES Consultants. Ukończyła zarządzanie w Międzynarodowej Szkole Zarządzania FP w Warszawie i była stypendystką East Central European Scholarship Program przy Georgetown University w Waszyngtonie.

więcej →


agnieszka-bak2Agnieszka Bąk-Marcinkowska, Synapsis, Zastępca Przewodniczącej Rady Fundacji

Agnieszka Bąk-Marcinkowska,  współzałożycielka i współwłaścicielka oraz członek zarządu Grupy Synapsis, spółki prowadzącej Ośrodek Zdrowia Psychicznego i Problemów Rodzinnych Synapsis, który zajmuje się pomocą psychoterapeutyczną i leczniczą oraz psychoedukacją.

więcej→


A.Cenzartowicz-150-150x150

Agnieszka Cenzartowicz, SWC Group, członek Rady Fundacji

Karierę zawodową rozpoczęła w 2005 roku, w międzynarodowej firmie prawniczej. W 2010 roku kierowała polskim oddziałem firmy prawniczej ILF (Ukraina), potem została partnerem w kancelarii Kibenko, Onika i Partnerzy.

więcej →


NizinskiPaweł Niziński, GoodBrand, członek Rady Fundacji

Doradca w dziedzinie innowacyjności społecznej i strategicznego zarządzania zrównoważonymi markami, od ponad 20 lat w branży marketingowej. Moderator dialogu społecznego, wykładowca komunikacji marketingowej, odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju. Współautor wielu kampanii marketingowych i społecznych, juror na wielu konkursach reklamowych polskich i międzynarodowych. Socjolog, artysta grafik, designer.

więcej →

Ewa Lampart, członek Rady Fundacji

Od 25 lat pracuje w branży medialnej. Przez 12 lat po stronie działów mediów agencji reklamowych  i  w domu mediowym , następnie po stronie koncernów mediowych:  w dziennikach, TV i mediach cyfrowych.  Znakomicie zna procesy rządzące obszarem mediów i komunikacji marketingowej.

Jej mocne strony to budowa strategii, działania marketingowe, poszukiwanie nowych źródeł przychodu, rozwój biznesu i zarządzanie zmianą.

więcej →